Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:24:16 GMT

۱۳۵ کیلوگرم تریاک در مسیر مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۲۱۰

۱۳۵ کیلوگرم تریاک در مسیر مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۳۵ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در مسیر کمربند سبز به سمت مشهد خبر داد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سردار محمد کاظم تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تیم اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در عملیاتی موفق به کشف 135 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروی متهم که از ناحیه چرخ‌ها دچار خسارت شده بود با دستور مقام قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد. متهم نیز که مردی جوان است در این عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرمش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: این سوداگر مرگ در اعترافاتش بیان کرد که محموله تریاک را از یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی از فردی ناشناس تحویل گرفته و قرار بوده آن را در مشهد به فردی دیگر تحویل دهد.

زمین‌گیر شدن سوداگران مرگ با 290 کیلوگرم تریاک در اصفهانکشف 825 کیلو تریاک در استان فارس در 3 عملیات پلیسانهدام باند بزرگ مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان / یک تن و 800 کیلوگرم تریاک کشف شد

این مقام ارشد نظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات اولیه به صورت تحت الحفظ به دادسرای انقلاب مشهد منتقل و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد. تحقیقات همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای شناسایی دیگر عوامل دست اندرکار در این پرونده و دستگیری این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر طی چند روز گذشته بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 23 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است که در همین راستا 36 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم و 26 سرشبکه این باند‌ها دستگیر شده اند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"