Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمزه اسعدزاده در جمع خبرنگاران از وقوع یک حادثه مفقودی سه نفر در روستای خداآفرید طبس خبر داد و افزود: با اعلام این حادثه در ساعت ۲۳ شب گذشته، دو تیم جست و جوی هفت‌نفره به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در جست و جوی اولیه خودروی افراد مفقود شده که در گل و لای گرفتار شده بود، پیدا شد، افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، عملیات جست و جو به صبح امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدزاده با بیان اینکه محدوده عملیات جست و جو در مرز شهرستان‌های طبس و بشرویه بوده است، اظهار کرد: طی صبح امروز تیمی پنج‌نفره هم از بشرویه برای جست و جو به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی، افراد مفقود شده صبح امروز با شرایط جسمانی سالم پیدا شدند.

وی با بیان اینکه از شهروندان خواستاریم قبل از هرگونه سفر و تفریحی از محل مورد نظر اطلاعات کافی را کسب کنند، افزود: همچنین با توجه به فصل سرد سال تجهیزات مورد نظر را به همراه داشته باشند.

کد خبر 4828365

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی طبس سربیشه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۳۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان حادثه‌ای مبنی برگم شدن ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در کوه بمو قرار گرفت و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۲۱ و ۱۲ و ۱۴ با تجهیزات تخصصی به همراه ۱۴ نفر کوه نورد را به محل اعزام کرد.

در بررسی تیم‌های عملیاتی مشخص شد ۲ کودک ۷ و ۸ ساله به همراه پدرشان در منطقه بمو بودندکه متاسفانه این دوکودک در ارتفاعات کوه بمو گم می‌شوند.

در این عملیات تیم امدادو نجات آتش نشانی با ایمنی کامل پس از طی مسیرصعب العبور و تقسیم بندی نیرو‌های عملیاتی به ۲ تیم، پس از ۲ ساعت تلاش موفق شدند این دوکودک را در ارتفاعات کوه بمو قبل از تاریکی هوا پیدا و به صورت صحیح و سالم به پایین کوه انتقال و به والدینشان تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر
  • جنازه ۳ جوان مفقود شده در سبلان پیدا شد
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱