Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:48:24 GMT

کنکوری‌ها زنجان را هشت پله ارتقا دادند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۴۹۰

کنکوری‌ها زنجان را هشت پله ارتقا دادند

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رتبه کنکور دانش‌آموزان استان با رشد قابل توجه به جایگاه ۱۶ رسیده است.

ابراهیم رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش رتبه کنکور دانش‌آموزان زنجانی خبر داد و اظهار کرد: رتبه کنکور دانش‌آموزان استان با رشد قابل توجه از رتبه ۲۴ در سال گذشته و رتبه ۱۶ در سال‌جاری رسیده که رشد هشت درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: متاسفانه رتبه کنکور دانش‌آموزان زنجانی در ۱۰ ساله گذشته سیر نزولی داشت ولی امسال با افزایش قابل توجهی برای کنکور ۹۸ مواجه بودیم.

وی افزود: رتبه کنکور دانش‌آموزان زنجانی در سال ۹۲ برابر با ۱۹ کشوری بود که با نزول در سال‌های بعد از آن در سال ۹۶ به ۲۳ کشور و در سال قبل به رتبه ۲۴ رسید ولی امسال رتبه کنکور دانش‌آموزان زنجان افزایش یافت و به ۱۶ رسید.

رفیعی با اشاره به تغییرات در رتبه کنکور در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: امسال رتبه دانش‌آموزان زنجانی در رشته ریاضیات ۱۷، رشته تجربی ۲۲، رشته انسانی ۲۱، رشته هنر ۱۳ و زبان انگلیسی رتبه ۱۱ کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: اعتماد به نفس، اراده، تلاش، تمرین، آموزش، برنامه‌ریزی دقیق، جدیت، پشتکار، حمایت خانواده و کلاس‌های مدرسه، از جمله عواملی است که تاثیر بالایی در موفقیت دانش‌آموزانی که رتبه آنان بهبود یافته، داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ابراهیم رفیعی کنکور سراسری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد