Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: اجرای سندهای راهبردی و پژوهشی در استان سمنان با جامع و کلان‌نگری قربانی ایده‌های شخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در نشست شورای نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: طرح‌های اقتصادی، اجتماعی، گردشگری، کشاورزی و فرهنگی قابل توجهی با تلاش و همکاری استادان دانشگاه پژوهشی در دست تدوین و اجرا است که با تکمیل این سندهای راهبردی گام‌های اساسی برای توسعه استان برداشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: سندهای راهبردی تدوین شده در استان مسیر راه هموار برای توسعه روزافزون است که مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام‌قد برای اجرای این طرح اقدام کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: در اجرای طرح‌های کلان استان سلیقه ای عمل نشود و نباید این سندهای مطالعاتی قربانی ایده‌های شخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شود.
آشناگر تصریح کرد: تلاش شود، طرح‌هایی که در سال‌های گذشته پژوهش شد یا براساس مقتضیات زمانی دلیلی برای پژوهش آن وجود ندارد، پژوهش مجدد نشود.
وی افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی که با هدف توسعه استان در ابعاد مختلف تدوین شد، تمام‌قد در دستور کار است.
استاندار سمنان گفت: توجه به رویکردهای پژوهشی و کاربردی برای توسعه استان مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
آشناگر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و استادان دانشگاه از طرح‌هایی که به توسعه در اقتصاد و دیگر بخشها نمی انجامد، ورود نکنند.
وی گفت: اجرای طرح‌های مطالعاتی به افراد دارای صلاحیت واگذار شود و این طرح‌های پژوهشی باید با افرادی واگذار شود که اهلیت این کار را داشته باشند.
استاندار سمنان اضافه کرد: طرح‌های پژوهشی به‌ گونه‌ای باشد که پژوهشگران موظف باشند از طرح‌های مطالعاتی خود تمام‌قد دفاع کنند.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان دستگاه های اجرایی اقتصاد مقاومتی توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در اولین نشست شورای مدیران قضایی استان در سال ۱۴۰۳ به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند، تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در ادامه از اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف خبر داد و تاکید کرد: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: چنانچه مسوول یا مدیری به طور عمد در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او بر طبق مقررات برخورد خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست‌ها را ایجاد هماهنگی و انسجام مدیران قضایی استان در راستای اجرای سند تحول قضایی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود