Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به مشارکت همکاری ۲۴ دستگاه در برپایی ایام‌الله دهه فجر گفت: پویایی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عموم مردم تبیین شود ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، محمد‌علی احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه ریاست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان اظهار داشت: رسانه‌ها عنصری هستند که می‌توانند مردم را در برنامه‌ها و یوم الله‌هایی که وجود دارد دعوت به همکاری و حضور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شورای هماهنگی شهرستان‌ها فرمانداران یکی از ارکان اصلی هستند که باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را در برگزاری جلسات و برنامه‌ها داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سرتاسر استان اصفهان باید به صورت دست جمعی موارد را پیگیری و با تشکیل اتاق فکر و جوان‌گرایی که از اهداف مهم شورای هماهنگی این استان است، انجام وظیفه کند.

بوشهری‌ها در دفاع از آرمان‎‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی راهپیمایی کردندامام جمعه ارومیه: تخریب چهره انقلاب و نظام عملی غیرقابل قبول استامام جمعه اصفهان: سیلی محکم سپاه، سومین ضربه انقلاب اسلامی بر پیکره آمریکا بود

احمدی ضمن اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته ویژه بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر از ایامی است که شورای هماهنگی با 24 دستگاه در هر شهرستان در واقع برنامه‌ریزی داشته و با سه رویکرد مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: سه موضوع مد نظر رهبر انقلاب اسلامی همچون یادآوری خاطرات که نشان‌دهنده دلاوری‌های خود مردم بوده و نقش رسانه‌ها و نقش رهبری انقلاب در پیروزی‌ها و وحدت و همدلی باید در برنامه‌های دهه فجربرجسته شود.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که برای همگان خیلی مهم بوده آن است که دلایل بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و نسل جدید انقلاب اسلامی تبیین شود که این مهم همت تمامی مسئولان را می طلبد.

احمدی ضمن اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی گفت: چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی تقارن با 22 بهمن و چهاردهمین سالگرد شهادت کاظمی دارد که حضور مردم در این مراسم‌ها را به شکل ویژه خواهیم داشت.

انتهای پیام/802/ش

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

«وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / 60»

 

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

 بی شک نقش آفرینی و حماسه‏سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 45 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

 طرح‌ریزی راهبرد‌های هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه درحوزه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی و بهره گیری از توانمندی نیروی مردمی بسیج و پس از آن حضور موثر و کلیدی در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور از عوامل و مصادیق اساسی و اصلی عبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‏ای و بین‌المللی قرار داشته و این نهاد مقدس و انقلابی هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

  سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت پایدار در منطقه، امروز با صلابت‏تر و قدرت‏مندتر از گذشته مسیر رشد و تعالی و استکبار ستیزی را ادامه داده و ضمن بیعت مجدد با امام راحل و عظیم الشأن و شهدای عزیز، آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  است.

 

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربی

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان