Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در رابطه با آخرین وضعیت تشخیص هویت جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: پیکر تمام جان باختگانی که خانواده آن‌ها به پزشکی قانونی مراجعه کردند و نمونه دادند، شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۵ خانواده ایرانی برای دادن نمونه به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: از ۱۷۶ جان باخته حادثه سقوط هواپیما، پیکر ۱۳۰ جان باخته به خانواده‌ها تحویل داده شده است.

فروزش در رابطه با شایعه عدم تحویل پیکر یکی از جان باختگان حادثه که جوانی اهوازی است و قبل از وقوع حادثه در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی را در رابطه با وقوع جنگ منتشر کرده بود، گفت: این مطالب شایعه است و هیچ ارتباطی با تحویل اجساد ندارد.

همچنین پزشکی قانونی کشور در رابطه با این موضوع گفت: در حادثه سقوط هواپیما اوکراینی ۴ نفر ساکن اهواز بودند که پیکر همه‌ی آن‌ها به خانواده هایشان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی سقوط هواپیمای اوکراینی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این مراسم گفت: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.
وی افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی شهرستان خاش از تروریست‌ها اعلام انزجار کرده اند.

هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، درمحور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همچنین یک خودرو که حامل اعضای یک خانواده، در حال تردد در این مسیربود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پزشکی قانونی: علت فوت پرستو بخشی در دست بررسی است
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اشتباهات زندگی زناشویی