Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@10:52:31 GMT

شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۸۱۰

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی بندرانزلی امروز گفت : مردی 30 ساله ای اهل بندرانزلی که پس از سگ آزاری ، فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با اشاره به اینکه این فرد با تلاش کارشناسان پلیس فتا شناسایی شد افزود : متهم که فردی سابقه دار است ، به جرم خود اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشویش و تحریک افکار عمومی با هدف ایجاد تنش و بر هم زدن نظم از مصادیق جرم است گفت : پلیس برای حفظ امنیت شهروندان ، فضای مجازی را به صورت مستمر رصد می ‌کند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد، در صورت نیاز می ‌توانند برای آگاهی از موارد مشکوک به جرم ، به سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام شهرستان رودبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و سه نفر را حین حفاری غیرمجاز برای کشف عتیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: متهمان ۳۹، ۴۲ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قوم است و باید به عنوان میراث آیندگان حفظ شود، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744837

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • راز جسد ‌مجهول‌ الهویه در هفتکل فاش شد
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد