Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:09:00 GMT

آماده کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۸۱۲

آماده کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی استان برای ارسال به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در شعب جمعیت هلال احمر دایر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سیل شایع‌ترین تهدید بشر در سطح جهان است، گفت: سیل سیستان و بلوچستان هموطنان زیادی را بی پناه و بی سرپرست کرده که وظیفه همه استان ها این است که برای کمک به هموطنان بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هلال احمر استان نیز با ایجاد پایگاه ها در شعب مختلف آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: معمولا اقلام مورد نیاز از مرکز به ما ابلاغ می شود که بیشتر درخواست مواد غذایی و پک های بهداشتی داشته اند .

کارخانه ای گفت: هلال احمر استان ۲۵۰۰ تخته پتو، ۶۰۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۶۰۰ کارتن بسته غذایی یک ماهه و ۱۴۰۰ بطری روغن از انبار امدادی استان به استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت