Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته «سی‌ان‌ن»، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک نشست با حضور حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه در تفرجگاه شخصی خود در «مار-ئه-لاگو» ایالت فلوریدا، جزئیات مفصلی از عملیات تروریستی بامداد ۱۳ دی ماه این کشور در حومه فرودگاه بین‌المللی بغداد ارائه کرد؛ عملیاتی که در آن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و جمعی دیگر از همرزمانشان شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش این رسانه آمریکایی، فایل صوتی سخنان دونالد ترامپ در این نشست به دست شبکه سی‌ان‌ان رسیده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا در دفاع از عملیات تروریستی و غیرقانونی این کشور در بغداد که با مخالفت‌های بین‌المللی مقام‌های کشور‌های مختلف از قبیل عراق مواجه شده است، ادعا کرد که قبل از صدور مجوز دستور برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، او «حرف‌های بدی درباره کشور ما (آمریکا) می‌زد».

ترامپ در این نشست انتخاباتی خطاب به حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه گفت: «ما چقدر باید به این حرف‌های چرند گوش می‌دادیم؟ ما چقدر باید به این حرف‌ها گوش می‌دادیم؟»

طبق گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این او و دیگر مقام‌های دولتش مدعی شده بودند، عملیات ترور سردار سلیمانی برای دفع یک «تهدید قریب الوقوع» بوده است، در نشست «مار-ئه-لاگو» توضیحی درباره این تهدید ادعایی نکرد و تنها مدعی شد که سردار سلیمانی یک «تروریستِ شناخته شده» بود.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا در این سخنان خود گاف تازه‌ای هم داده و ابومهدی المهندس را «رئیس حزب‌الله» توصیف کرده است در حالی که او فرمانده و معاون سازمان الحشد الشعبی بوده است.

ترامپ در بخشی از سخنانش گفت: «(مقام‌های نظامی آمریکا به من گفتند) قربان! آن‌ها (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) با هم هستند. قربان! آن‌ها (فقط) دو دقیقه و ۱۱ ثانیه وقت دارند. قربان! آن‌ها ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه برای زنده بودن، زمان دارند. آن‌ها در خودرو هستند، آن‌ها در یک خودروی زرهی هستند، اما یک هو بوم (صدای انفجار ناشی از حمله موشکی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و المهندس) شنیده شد».

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تمجید از عملیات تروریستی و غیرقانونی به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس به تبعات بین‌المللی این حمله اذعان کرد و گفت که این عملیات، «دنیا را تکان داد».

دونالد ترامپ افزود: «فرض بر این بود که او (سردار سلیمانی)، شکست ناپذیر باشد».

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qO8 برچسب ها: رویداد24 ، جزئیات ترور سردار سلیمانی ، قاسم سلیمانی ، ترامپ سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جزئیات ترور سردار سلیمانی قاسم سلیمانی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است