Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقابلی روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارسلان شکری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجان‌غربی هر هفته مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در این مرکز حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: از ابتدای پاییز امسال بیش از ۳۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و اموور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان‌غربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.

طی هفته های اخیر، علاوه بر معاونان امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۵ مدیرکل استانی و فرماندار ۶ شهرستان شمال، جنوب و مرکز استان در این سامانه حاضر شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی مردم سامانه مدیرکل سوالات قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال گذشته با برگزاری ۸۲ جلسه کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید به مسایل و مشکلات ۳۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی رسیدگی و ۶۸۶ مصوبه تصویب شد که بیش از ۸۱ درصد از مصوبات اجرایی شده است و در دست اقدام می باشد.

عبدالحمید سرتیپی با اشاره به اینکه از میان دستگاه‌های مخاطب مصوبات مذکور، دستگاه‌های اجرایی با ۴۰ درصد، و بعد از آن امور بانکی با ۳۵ درصد، شرکت‌های خدمات رسان ۲۲ درصد و در آخر امور مالیاتی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم از کل مصوبات کارگروه تسهیل را به خود اختصاص دادند.

وی به وضعیت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان برای ۴۹۹ فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده که مبلغ ۵ هزار و ۳۳ منیلیارد تومان به صورت سرمایه در گردش و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز بصورت سرمایه ثابت می­ب اشد.

به گفته مدیرکل صمت استان  مبلغ ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان تسهیلات در دست اقدام می ­­باشد که با پیگیری­ های صورت گرفته امید است بخش قابل توجهی از این رقم پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان
  • پرداخت ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی