Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محبعلی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران در ارتفاعات و جلگه گیلان، مشترکان آب روستایی باید نسبت به محافظت از کنتور‌ها و اتصالات آب شرب اقدام کنند.

او با بیان اینکه سرما و برودت هوا باعث یخ زدگی و شکستگی کنتور‌ها می‌شود، افزود: مشترکان آبفار می‌توانند با استفاده از گونی، الیاف، پارچه‌های پشمی، نایلون و کاه، کنتور و اتصالات آب شرب را بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با تاکید بر اینکه مشترکانی که انشعاب و کنتور آب آن‌ها دچار یخ‌زدگی شده، هرگز از آب داغ به طور مستقیم برای یخ‌زدایی استفاده نکنند. گفت: این مسئله موجب ترکیدگی لوله و کنتور می‌شود.

محبعلی رنج ور تصریح کرد: در مواقع یخ‌زدگی آب مشترکان قطع نخواهد شد، زیرا در صورت عدم جریان آب، سایر لوله‌ها نیز دچار یخ‌زدگی می‌شود، به همین علت عملیات باز کردن لوله‌های یخ‌زده نیز در گرمای روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست هیات اندیشه ورز، استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه قدس گفت:تقویت باور‌های دینی و افزایش آگاهی‌های مردم در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه سیاسی مهم‌ترین رسالت حلقه‌های صالحین است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن امروز با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کند تا جنگ رسانه‌ای راه بیندازد و از اتفاقات اخیر نیز سو استفاده کرده افزود: باید هوشیار بود و در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن جوانان را آماده کنیم.
وی همچنین به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: اجرای درست این طرح نیازمند همکاری همه مسوولان و مردم است وباید طبق قانون با نا هنجاری‌ها برخورد شود. 
 نماینده ولی فقیه در گیلان از همه مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین خواست نسبت به وظایف خود جدی عمل کرده و اهتمام داشته باشند تا جوانان با قهرمانان دینی و ملی خود بیشتر آشنا شوند.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با تقدیر از تلاش‌های حلقه‌های صالحین گفت: تربیت ۸ میلیون جوان در طراز انقلاب ومومن در کشور از اهداف اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین است و سهم گیلان در این حوزه ۲۵۰ هزار جوان است که باید این امر جدی گرفته شود.
سردارحمید دامغانی همچنین آموزش و توانمند سازی ارکان شبکه تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت را مهم برشمرد و ازمربیان حلقه‌های صالحین خواست برای این امر اهتمام داشته باشند. 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم این تغییر در میدان عمل مشهود باشد. 
دراین نشست همچنین احکام ۱۲ نفراز استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین گیلان به آنان اهدا شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر + فیلم
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد
  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی