Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:35:25 GMT

 رقبای آسیای شرقی سرسختی داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۱۵۴

 رقبای آسیای شرقی سرسختی داریم

ایسنا/اصفهان پومسه­رو اصفهانی تیم ملی گفت: شانس مدال در مسابقات آسیایی همیشه بالا است و از آنجایی که کره در این مسابقات شرکت نخواهد کرد، شانس مدال بیشتری داریم.

مرجان تاجی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مسابقات ورودی تیم ملی، اظهار کرد: از آنجایی که ورزشکاران نوجوان نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند، تعداد نفرات بیشتر شده بود و انرژی زیادی داشتند و همین موضوع منجر به انتخاب خوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات در ۲ مرحله برگزار شد و در هر مرحله ۴ فرم اجرا کردیم و از روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه وارد اردو شدیم.

تاجی افزود: مسابقات آسیایی ۱۴ اسفندماه در بیروت لبنان برگزار خواهد شد و رقبای آسیای شرقی سختی داریم که باید با آن­ها به رقابت بپردازیم.

پومسه­رو تیم ملی ادامه داد: در این دوره اجرای ابداعی نخواهم داشت و در بخش تیمی استاندارد شرکت می ­کنم، شرایط اردو خوب است و امیدوارم تا پایان اردو این گونه باشد.

وی با اشاره به شانس مدال در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: شانس مدال در مسابقات آسیایی همیشه بالا است و از آنجایی که کره در این مسابقات شرکت نخواهد کرد، شانس مدال بیشتری داریم.

تاجی در پایان افزود: به دلیل اتفاقات اخیر به مردم ایران تسلیت می­ گویم و امیدوارم با گرفتن مدال خوش رنگ، دل­ های آن­ها را شاد کنیم، همچنین از مردم می­ خواهم با وجود داغدار بودن برای ما دعا کنند تا مدال ­های خوبی بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی تکواندو بانوان تکواندو پومسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست

وزنه بردار خوب کشورمان که رکورد مجموع خود در فوق سنگین را به 454 کیلوگرم رسانده است، این روزها تلاش بسیار دارد تا رکوردهای مجموع خود را بالاتر ببرد.

به گزارش طرفداری، علی داوودی جوان با 5 کیلو وزنه بیشتر بعد از حسین رضازاده و بهداد سلیمی، دارنده سومین رکورد مجموع تاریخ وزنه برداری ایران می شود. داوودی در صورت رسیدن به مرز 460 کیلوگرم در المپیک 2024، هم مدعی جدی کسب مدال می شود و هم در آستانه رسیدن به رکورد 465 مجموع بهداد سلیمی خواهد بود.

داوودی بعد از گرفتن سهمیه المپیک در مصاحبه با ایسنا گفت:

روزهای حساسی تا المپیک داریم و اگر یک درصد هم پیش خودم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست. از این رو به دنبال کسب مدال هستم. در حرکت دوم، وزنه ۲۰۰ کیلوگرم افتاد و باعث شد بخواهم برای حرکت سوم دو کیلوگرم سنگین‌تر وزنه بزنم. برنامه این بود وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را بزنم. برای حرکت بعدی وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را هم بزنم اما وزنه ۲۰۰ کیلوگرم با بی‌دقتی افتاد. وقتی پشت وزنه ۲۵۲ کیلوگرم قرار گرفتم، متوجه شدم در دوضرب، توانایی زدن وزنه ۲۶۰ کیلوگرم را هم دارم. واقعا مسابقه خوبی بود و نقاط ضعفم را پیدا کردم. البته مشکلاتم نسبت به قبل خیلی کمتر شده است.

برای طرفداری که در چند وقت اخیر از وزنه برداری انتقاد کرده است، اظهارنظر علی داوودی عزیز درباره این انتقادات جذاب است. او بعد از خواندن مطلب طرفداری عنوان کرد که من اگر قصدم رسیدن به 460 نباشد و نخواهم مدال بگیرم، اصلا به المپیک نخواهم رفت.

طرفداری اما ضمن قدردانی از بهبود عملکرد داوودی در دوضرب امیدوار است تا او با بهبود رکورد یک‌ضرب هم بتواند در المپیک پاریس مدال بگیرد. با تلاش و روحیه و مشاهده استعدادهای داوودی می توانیم بگوییم رسیدن او به مرز 210 کیلو یک‌ضرب و 255 کیلو در دوضرب در المپیک آتی اصلا دور از دسترس نیست و برای رسیدن او به این رکوردها که توام با رساندن ایران به افتخار است، برایش دعا می کنیم و یادآور می شویم که انتقادهای ما به خاطر علاقه به او و موفقیت وزنه برداری کشورمان بود و از امروز تا المپیک 2024 هر روز او را به حق در حد رسیدن به رکورد تالاخادزه گرجی می دانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک