Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:40:45 GMT

۶ مفقود در پی سقوط بهمن در نپال

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۱۵۵

۶ مفقود در پی سقوط بهمن در نپال

مقامات نپال از مفقود شدن دست‌کم دو نپالی و قطع ارتباط چهار تبعه کره جنوبی در پی وقوع بهمن در منطقه "کاسکی" این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به گفته مقامات نپال دو شهروند نپالی که یکی از آن‌ها راهنما و دیگری باربر بوده در حادثه سقوط بهمن مفقود و وضعیت چهار تبعه کره جنوبی که از تیم ۹ نفره کره جدا شده‌اند، مشخص نبوده و ارتباط آن‌ها به طور کامل قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادگران تاکنون موفق به نجات پنج گردشگر چینی، پنج گردشگر کره جنوبی و یک نپالی از منطقه تحت تاثیر سقوط بهمن شده‌اند و از پنج گردشگر اهل کره جنوبی که نجات یافته‌اند،‌ یک نفر زخمی شده است.

به گفته مقامات دولت محلی، این حادثه حوالی ساعت ۱۱ صبح به دلیل بارش متوالی و سنگین برف در بخشی از مسیر پرطرفدار کوه "آناپورنا" اتفاق افتاد.

با وجود تلاش افراد محلی برای انجام عملیات جست‌وجو و نجات، پلیس که نزدیک‌ترین ایستگاه آن در روستای "قندروک" بوده و دو روز پیاده تا محل حادثه فاصله دارد، هنوز موفق نشده به محل سقوط بهمن برسد.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، به گفته مقامات نپالی، هیچ اتصال جاده‌ای در محل حادثه وجود ندارد و عملیات نجات هوایی نیز به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی در طول روز امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط بهمن نپال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات

تین نیوز

پنجشنبه 9 فروردین 1403 خبری از چند مورد سقوط سنگ و سنگ ریزه در جاده کندوان در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران منتشر و گفته شده بود عابران سواره رو در تردد از این گذرگاه اقدام به جابه جایی این سنگ ها برای باز شدن محور کردند.

به گزارش تین نیوز، در این پیوند مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح در محدوده " سیاه بیشه " رخ داد و به محض اطلاع از این حادثه راهداران با بکارگیری ماشین آلات در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به جابه جایی سنگ ها برای باز گشایی محور شدند.

این مسوول بیان داشت : هم اینک تردد خودروها از جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، هریجان و کمرزرد پرحجم است.

به توصیه کارشناسان باتوجه به بارش های اخیر و همچنین بارندگی ارتفاعات وقوع ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس همچنان محتمل است به همین دلیل رانندگان و مسافران از توقف در حاشیه این محور ارتباطی و همچنین تردد ساعات بارندگی خودداری کنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • یک هفته پس از حادثه تروریستی مسکو، همچنان ۹۵ نفر مفقود هستند
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی