Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا تابش با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تیم‌های فوتبال ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا گفت: از زخم‌هایی که این روز‌ها بر قامت استوار و پرافتخار فوتبال ایران عارض می‌شود متاثر و متاسفم، اگر این زخم‌ها را درمان نکنیم با هزینه‌های جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

او با طرح این سوال که سازمان ورزش برای این محرومیت چه کار کرده است؟ افزود: از وقتی جودوی ایران تعلیق شد، من هشدار دادم که قدم بعدی در انتظار فوتبال ایران است و حالا می‌بینیم که AFC محدودیتی را برای برگزاری مسابقات در ایران قائل شده در حالی که فدراسیون فوتبال ما سکانداری ندارد و افراد مسئول در این حوزه یا انگیزه ندارند یا این موضوع را که در کانون توجه افکارعمومی است مهم نمی‌دانند که در هر دو صورت محل اشکال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: ما قطعا این موضوع را در مجلس دنبال خواهیم کرد، مطالبه ما از مسئولین ورزشی، وزارت خارجه و دولت این است که به جد از همه ظرفیت‌های ورزشی و دیپلماسی ورزشی استفاده و این ننگ را پاک کنند؛ چرا که ایران جزو امن‌ترین کشور‌های منطقه است که مسابقات فوتبال در آن برگزار می‌شود و محروم کردن ایران از میزبانی توهین به ملت و طرفداران فوتبال است.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان بر ضرورت اقدا جدی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حل مشکلات و موانع حوزه ورزش تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مجلس محمدرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا