Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

سید مصطفی میرسلیم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مبنی بر اینکه با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد، اظهار کرد: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم کردن شورای نگهبان به عملکرد جناحی، از سوی کسانی که بیش از 6 سال قوه مجریه را با تنگ نظری و تعصب جناحی اداره کرده و حتی مورد اعتراض هم جناحان خود قرارگرفته‌اند، کمال بی‌انصافی است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ارائه راهکاری جایگزین برای جلوگیری از انتقادات صرف، تصریح کرد: آنها بهتر است به جای موضع‌گیری انتخاباتی و شفاهی، اسناد خود را تقدیم شورای نگهبان کنند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: دولتی که بیش از سه سال است سیاست‌های کلی ابلاغی انتخابات را معطل گذارده و لایحه قانونی جامع انتخابات را تدوین و تصویب آن را پیگیری نکرده حق ندارد مدعی ضعف‌های دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات شود.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای نگهبان نظارت استصوابی مصطفی میرسلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت

رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسئولان ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولان، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

کد خبر 740016

دیگر خبرها

  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!