Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مجید محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ایجرود با بیان این که در یک ماه گذشته ۲ فقره قاچاق چوب به میزان ۱ هزار و ۳۷۰ کیلو گرم کشف و ضبط شده است گفت: ۲ هکتار از مساحت اراضی ملی این شهرستان نیز خلع ید شده است.
او افزود: در این بازه زمانی همچنین ۱۵ مورد پاسخ به استعلامات ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی از توزیع ۸۰۰ کیلوگرم جو در بین بهره برداران این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح تبدیل دیم زار در ۵ هکتار از اراضی ایجرود به اتمام رسیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود در ادامه همچنین با اشاره به این که اعتبارات برخی از طرح‌های انجام شده در این شهرستان از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود گفت: با تزریق اعتبار از این محل روند اجرای طرح‌ها بیش از پیش سرعت یافته است.

او تصریح کرد: در یک ماه گذشته حدود ۱۰ نفر از ایجرودی‌ها هم به جمع همیاران طبیعت پیوسته اند.

انتهای پیام /ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق چوب منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از مبارزه شیمیایی با بیماری‌های لکه برگی و فوزاریوم در ۲۰ هزار هکتار از گندمزار‌های این شهرستان خبر داد.


غلامرضا قنبری بیماری زنگ زرد، فوزاریوم خوشه، سفیدک پودری گندم، سپتوریوز برگی و لکه خرمایی را از بیماری‌های مهم گندم برشمرد و افزود: با بیماری فوزاریوم در ۶ هزار هکتار مزارع گندم این شهرستان مبارزه شد.


وی با اشاره به سرکشی مستمر کارشناسان حفظ نباتات و مروجین پهنه از مزارع گندم تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب جهت انتشار بیماری‌ها، انتظار می‌رود کشاورزان به توصیه‌های گیاه پزشکی و همکاران حفظ نباتات توجه کنند.

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه