Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، علیرضا منظری توکلی با اشاره به برگزاری دوره های گوناگون توسط مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: «طبق تفاهم نامه منعقد شده با استانداری کرمان مقرر گردید آموزش های تخصصی دهیاری های استان کرمان توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به استفاده از پتانسیل بالای دانشگاه در زمینه آموزش تصریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از امکانات و فضای آموزشی، اساتید و اعضای هیات علمی مجرب و کارکنان دلسوز می تواند مکان مناسبی برای ارائه خدمات آموزشی به دستگاه ها و نهادهای اجرایی در کشور باشد.»

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با قدردانی از روند بسیار خوبی که در وزارت کشور برای بالابردن سطح علمی کارکنان در پیش‌گرفته شده است، اظهار کرد: «از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی در حال حرکت برای رسیدن به یک دانشگاه پیشرو و فناور است؛ بنابراین همکاری با استانداری می‌تواند برکات زیادی داشته باشد.»

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: « تاکنون سه جلسه توسط واحد کرمان در شهرهای کرمان، عنبرآباد و ارزوئیه برگزار شده است و چهارمین دوره آموزشی با موضوع منابع مالی دهیاری ها نیز برای استفاده دهیاران و کارشناسان فنی و مالی شهرستان کوهبناندر این شهر برگزار شد.»

منظری توکلی اظهار امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان معین در حوزه آموزش های ضمن خدمت برای پرسنل، در ادارات و دستگاه های دولتی در کشور معرفی شود.

انتهای پیام /

74 / 167 کرمان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منظری توکلی کوهبنان دهیاری منابع مالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرمان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منظری توکلی کوهبنان دهیاری منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آرش رنجبران از تأسیس ۱۰ دانشکده مهارت و کارآفرینی در واحد‌های دانشگاهی این استان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارت محور، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است و ما نیز در استان آذربایجان شرقی به این سمت حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تبریز از لحاظ پتانسیل صنایعی که در آن قرار دارد، چه صنایع سنگین و چه صنایع مربوط به قطعه سازی، صنایع غذایی، صنعت چرم و کفش و... همگی به عنوان وضعیت موجود احصا شده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد قرار است یک دانشگاه حل مساله و ماموریت گرا باشد، اغلب ماموریت‌ها به این حوزه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز افزود: در شمال شرق استان به دلیل وجود معادن بزرگ از جمله مس، بخشی از تمرکز بر روی مسائل معدنی است و به دلیل وجود شرایط خاص کشاورزی، بخشی از ماموریت‌ها نیز به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

رنجبران با اشاره به آغاز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی تاکید کرد: در حوزه فنی و مهندسی دانشکده‌های «هوش مصنوعی» و «صنعت ساختمان» را در واحد تبریز خواهیم داشت و برای شبستر و ایلیخچی هم دانشکده هوش مصنوعی مصوب شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح پویش با صنایعی چون تراکتورسازی، خودروسازی سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی وارد قرارداد شده‌ایم که این قرارداد‌ها از نظر زمانی نامحدود هستند.

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری