Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اهداف امضای این تفاهم نامه حمایت و توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان جامعه عشایری، تلاش در راستای رفع مشکلات اشتغال عشایر مددجو و اجرای طرح مدیریت پرورش دام سبک عشایر مددجو در قالب طرح راهبری شغلی انجام گرفت.   در این تفاهم نامه بر تعهدات مشترک مبنی بر شناسایی عشایر نیازمند در سطح استان، فراهم کردن زمینه حضور عشایر در نمایشگاه‌های معرفی و عرصه محصولات تولیدی، همکاری جهت اجرای پروژه مشترک در خصوص طرح اصلاح مدیریت پرورش دام، برگزاری دوره آموزشی مشترک و نظارت برحسن اجرای تعهدات تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این تفاهم نامه؛ تعهدات کمیته امداد شناسایی و معرفی مددجویان نیازمند در ۱۱ شهرستان عشایر خیز استان، تامین تسهیلات قرض الحسنه برای مجریان واجد شرایط، ارائه خدمات فرهنگی به جامعه عشایری، ارائه خدمات عمرانی و حمایت از طرح‌های دانش بنیان و نوآورانه درنظرگرفته شده است.   همچنین اداره کل امور عشایری، هماهنگی مستمر با این اداره کل، همکاری جهت اجرای پروژه مشترک در خصوص طرح اصلاح مدیریت پرورش دام، همکاری در زمینه آمار و اطلاعات جامعه عشایری به کمیته امداد، برگزاری دوره آموزشی مشترک و نظارت برحسن اجرای طرح را متعهد شد.    مدت این تفاهم نامه از زمان مبادله ۲ساله و در ۵ ماده و ۱۹ بند تنظیم و به امضای دو مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی و اداره کل امور عشایری استان رسید.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی پرورش دام خدمات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند