Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز در خصوص توانمندسازی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد که جوانان اصلی‌ترین مخاطبان رهبری در این مسیر مهم محسوب می‌شوند.

حیدرعلی کامیاب شنبه ۲۸ دی در آیین افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس که به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی فارس طی یکسال گذشته اقدمات خوب و اثرگذاری در حوزه جوانان انجام داده است و امروز هم تعامل نزدیک با حوزه جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: باید از جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌های اجتماعی تشکر کنیم و آنها با اقدامات و موفقیت‌های خود این پیام را می‌دهند که ما دائما باید به فکر حمایت‌های مادی و معنوی از آنها باشیم، چرا که امروز نقش جوانان پررنگ تر از گذشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: امروز خط مشی وزارت ورزش و جوانان به سمت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر اهمیت به جوانان با توسعه زیرساخت‌های جوانان سوق پیدا کرده است.

کامیاب عنوان کرد: زیرساخت‌های خوبی طی سال‌های گذشته با راه‌اندازی خانه‌های جوان، اقدمات خوب و موثری در سایر حوزه‌ها به ویژه ازدواج، خانواده و کارآفرینی، مشارکت جوانان و ... انجام شده و پس از ٤٠ سال مجمع ملی جوانان تشکیل شد تا به جوان ایرانی هویت بیشتزی القاء شود.

او با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های وزارت ورزش وجوانان در سطح کشور با نیروهای مسلح، بانک‌ها و... گفت: یکی از بهترین تفاهم‌نامه‌ها با جهاددانشگاهی است که امروز راه‌اندازی مرکز منش یکی از ثمرات آن است.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس با بیان اینکه جوانان ما طرح‌های خوبی دارند و دولت طی سال‌های گذشته به آنها خدمات مادی داده که کافی نیست، گفت: این مرکز نوآوری و شکوفایی قبلا توسط جهاددانشگاهی فارس راه‌اندازی شده اما در جریان اغتشاشات آذرماه آسیب دید.

کامیاب از احیای مجدد این مجموعه تشکر کرد و گفت: باید مشاوره خوب به جوانان دهیم که مسیر آنها اینده دار و نه احساساتی باشد.

او خاطرنشان کرد: در دو دهه قبل طرح‌های زیادی در قالب طرح‌های اشتغال و کارآفرینی ارائه شد اما تصمیمات احساسی نتوانسته پس از دو دهه کاری برای جوانان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین با بیان اینکه جهاددانشگاهی با راه‌اندازی این مرکز سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: امید است افتتاح این مرکز تکمیل کننده طرح‌های دیگر در حوزه کارافرینی باشد که از سال‌های گذشته در حال اجراست.

کامیاب ابراز امیدواری کرد که با خرد جمعی در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان، شاهد مشاوره‌های خوب به جوانان برای بهره برداری بیشتر از خدمات باشیم.

او با بیان اینکه بهترین سرلوحه ما در این مرکز و حوزه جوانان، بیانات رهبری است، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد جوانان ما باید سختی‌ها را تحمل کنند تا روی پای خود بایستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امید است در طول سال‌های اینده شاهد بهره برداری از اقدمات و برنامه‌های خوب این مرکز باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جهاددانشگاهی فارس مرکز نوآوری و شکوفایی وزير ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی

ایسنا/بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادرنمود.

 آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴾ (حج/39)

سپاس و ستایش خداوند را که به مسلمانان قدرت و اقتدار عطا نمود، و سلام و درود بی‌پایان بر پیامبر رحمت و رفعت و خاندان پاک اسوه اش که طلایه‌داران نجات و کمال می‌باشند.

عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران بر ضد متجاوزان و جنایتکاران صهیونیستی نشان از قدرت و توان دفاعی و حفظ منافع ملی و بین‌المللی ایران دارد.

این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اقدام که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی کردند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد شد. این عملیات هشداری است آشکارا و روشن به آن رژیم جنایتکار که سال‌هاست جنایت و خیانت می‌کند و جهان استکبار نیز از آن حمایت می‌نماید که اگر بخواهد به جنایات ضد بشری خود بر ضد ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تری در انتظار او خواهد بود.

این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین شد و مردم شجاع ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

بدین وسیله صمیمانه از سپاه انقلاب اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران می‌باشد و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم انقلابی به جهت اجرای عملیات و حمایت از آن تشکر و قدردانی می‌نمایم و آمادگی مردم ولایتمدار و دارالحماسه استان بوشهر با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضد استعماری و حضور حماسی در ۸ سال دفاع مقدس جهت دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان تحت فرماندهی رهبرعظیم الشأن انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته العالیه) اعلام می‌دارم. ﴿ وسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ ﴾ (الشعراء /227)

صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ٢۶/ فروردین ماه/ ١۴٠٣

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد