Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@04:32:16 GMT

«خواب زده» از اول بهمن ماه توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۳۱۹

«خواب زده» از اول بهمن ماه توزیع می‌شود

سریال «خواب زده» اولین اثر سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی، از اول بهمن توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیروس مقدم کارگردان سریال‌های شاخص تلویزیونی همچون پایتخت، اغما، مدینه و زیر هشت، برای اولین‌بار در شبکه نمایش خانگی سریال «خواب زده» به نویسندگی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی الهام غفوری را ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خواب زده» اولین اثر مقدم برای شبکه نمایش خانگی است که از اول بهمن‌ماه هر سه‌شنبه در بستر روبیکا و پلتفرم دانلود سلام سینما توزیع می‌گردد و پخش نسخه فیزیکی سریال در سراسر کشور بر عهده شرکت پخش دنیای هنر است.

در خلاصه داستان آمده: رها و هماى قصه با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می‌شن و این شروع ماجراهاى عشقى و ورودشان به زندگى یکدیگر است...

علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، سیما بابایی، امیرعلی دانایی، مهدی سلطانی، پریوش نظریه، ایرج نوذری، آدرینا توشه‌‌فرید، سجادی‌حسینی، کوروش سلیمانی، مارال فرجاد، ندا عقیقی، باران حاج‌رضایی، مجتبی طباطبایی، فرهاد مهدوی، نازنین فلاحی، عرفان ابراهیمی بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سیروس مقدم کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۷ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یزد

سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از انبار کردن آرد در یک نانوایی خشکی پزی، با ورود گشت مشترک تعزیرات به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی تعداد ۵۷ کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه به میزان ۲ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم از این واحد کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: تمام آردهای کشف شده تاریخ مصرف آن گذشته بوده که از طرف بازرسان مرکز بهداشت جمع آوری و طی صورتجلسه ای به مرکز بهداشت انتقال یافت.

مهاجریان مقدم گفت: به همین منظور از طرف دستگاه نظارتی گزارش‌ تخلف فروش خارج از شبکه توزیع و عرضه کالای غیر بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

کد خبر 6076393

دیگر خبرها

  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • روز‌های داغ «افعی تهران»؛ مورد توجه مخاطبان و منتقدان!
  • روز‌های داغ «افعی تهران»
  • کشف دو تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یزد
  • کشف آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یزد
  • کشف ۵۷ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یزد