Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،‌ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 بسم‏ الله الرحمن الرحیم

مرجع عالی‏قدر حضرت آیت‏ الله العظمی سیستانی (دام ظله‏ العالی)

با سلام و تحیت وافره

عمل جراحی موفقیت‏ آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت اینجانب و بهجت خاطر همة ارادتمندان آن مرجع گرانقدر دینی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توفیقات روزافزون، سلامتی و شفای عاجل حضرت‏عالی را از درگاه  ربوبی مسألت دارم.

حسن روحانی . رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران حسن روحانی روحانی سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)

جزئیات مراسمات شب‌های قدر و محل استقرار زائران در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی با اشاره به محل استقرار زائران در مراسم احیاء شب‌های قدر در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: محل استقرار برادران شبستان امام خمینی (ره)، مسجد بالاسر و رواق شهید مطهری، شبستان اول مسجد اعظم، سمت قبله صحن صاحب‌الزمان (عج) و صحن امام هادی علیه‌السلام خواهد بود.

 وی افزود: برای استقرار خواهران صحن امام رضا علیه‌السلام، بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی (ره)، شبستان نجمه خاتون، بخش شمالی صحن صاحب‌الزمان (عج) و شبستان دوم و سوم مسجد اعظم آماده‌سازی شده است.

 مدیر حرم مطهر گفت: برای استقرار مشترک خواهران و برادران به‌صورت خانوادگی نیز صحن پیامبر اعظم (ص)، صحن جوادالائمه علیه‌السلام، صحن مسجد اعظم، میدان آستانه و خیابان شهید آیت‌الله نمر مهیا شده است.

 وی ادامه داد: تمامی محل‌های استقرار ویژه خواهران و برادران مفروش خواهد شد و بخشی از صحن‌های پیامبر اعظم (ص) و جوادالائمه علیه‌السلام نیز برای حضور خانواده‌ها مفروش خواهد بود، بخشی از میدان آستانه که برای خانواده‌ها است مفروش شده و خیابان شهید آیت‌الله نمر نیز بدون فرش است و زائران برای نشستن در این مکان‌ها زیرانداز به همراه داشته باشند.

 فلاحی عنوان کرد: باتوجه‌ به محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر و کمبود پارکینگ حتی‌المقدور زائران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آوردن وسایل حجیم به حرم مطهر خودداری کنند.

اعلام مراسم شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)

ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد.

 بر اساس این گزارش مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با جمعه شب 10 فروردین‌ماه 1403 از ساعت 21:30 با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و مراسم احیا را برگزار خواهد کرد.

 مراسم شب 21 ماه مبارک رمضان مصادف با یکشنبه شب 12 فروردین‌ماه 1403 نیز از ساعت 21:30 با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان آغاز می‌شود و سخنرانی و آیین احیاء شب قدر نیز توسط آیت‌الله حسینی خراسانی برگزار خواهد شد.

 مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه شب 14 فروردین‌ماه نیز از ساعت 21:30 با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور و سخنرانی و مراسم احیا توسط آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

 گفتنی است مراسم هر سه شب قدر از شبکه دو سیما و شبکه استانی قم و همچنین شبکه‌های مجازی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی
  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره دیدار یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره ملاقات یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس