Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت گوشت گرم گوسفندی در مقایسه با هفته‌های گذشته کمی کاهش یافته به طوری که هر کیلوگرم لاشه گوسفندی (نر) در تهران ۷۸ هزار تومان به فروش می‌رسد هرچند که قیمت این محصول در برخی نقاط شهر بیشتر است؛ پیش از این هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی در تهران ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره کاهش کم قیمت گوشت قرمز در مقایسه با گذشته دلایل مختلفی ازجمله گران فروشی در سطح خرده فروشی و عدم کاهش قیمت دام زنده در سطح دامداری مطرح بود، اما کاهش قدرت خرید مردم و رکود بر بازار گوشت قرمز باعث شده است که برخی مراکز توزیع قیمت خود را کاهش دهند.

بر اساس گزارش میدانی از چند فروشگاه عرضه مستقیم گوشت قرمز در غرب تهران، هر کیلوگرم گوشت لاشه گرمایرانی ۷۸ هزار تومان، شقه ۸۲ هزار تومان، نیم شقه ۸۴ هزار تومان، سردست ۸۲ هزار تومان، کفدست ۸۸ هزار تومان، ران ۹۳ هزار تومان، گردی ران ۹۵ هزار تومان، گردن ۸۷ هزار تومان و قلوهگاه ۶۰ هزار تومان است.

بنابر این گزارش قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۶۴ هزار تومان، سردست گوساله ۶۴ هزار تومان، ران ۷۱ هزار تومان، ماهیچه ۷۱ هزار تومان، قلوهگاه ۵۳ هزار تومان و راسته ۷۱ هزار تومان است.

هر کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی گردی ران وارداتی (بی خس شده) ۶۷ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله برزیلی (لخم) ۴۷ هزار تومان است، قیمت هر کیلوگرم بوقلمون کامل ۲۷ هزار تومان و ران بوقلمون ۳۰ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم مرع کامل نیز ۱۱ هزار تومان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: عامل جهاد کشاورزی نزدیک به ۵۰۰ تن گوشت قرمز را در دو ماه مانده به پایان سال وارد استان بوشهر کرده که با این کار کمبودی برای تأمین گوشت در استان نداریم.

محمود کیهان افزود: قیمت مصوب این گوشت‌ها نصف قیمت بازار است؛ گوشت گوسفندی کیلویی ۳۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله یخ‌زده برزیلی هم کیلویی ۳۱۵ تومان فروخته می‌شود.

او تأکید کرد که هر کس به هر میزانی که بخواهد گوشت در اختیار او قرار داده می‌شود و برای پخت نذور هیئت‌ها و نیکوکاران هم محدودیت و کمبود گوشت قرمز نداریم.

مدیر جها کشاورزی استان بوشهر درباره کالا‌های اساسی هم گفت: یک ماه مانده به پایان سال ۹۰ تن برنج تنظیم بازار در مرحله اول توزیع شد که ۴۵ تن به نمایشگاه بهاره و ۱۹ تن به بخش مرکزی بوشهر و چغادک اختصاص پیدا کرد.

کیهان افزود: در مرحله دوم نیز ۲۷ تن برنج به شهرستان بوشهر اختصاص داده شد که ۱۰ تن به جزیره خارگ و ۱۷ تن به بوشهر اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: با توجه به ماه رمضان و افزایش پخت زولبیا و بامیه، ۳۰ تن شکر مخصوص صنف و صنعت در شهرستان بوشهر تأمین شد که از امروز توزیع می‌شود.

کیهان ادامه داد: برای توزیع خانوار نیز شکر هم در نمایشگاه بهاره فروخته شد و هم عامل‌های درون شهر کار فروش شکر دولتی را انجام می‌دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر بیان کرد: تعاونی مرزنشینان برای مناطق روستایی و چغادک نزدیک به ۲۹ تن برنج و ۱۵ تن شکر توزیع کرده و یا در حال توزیع آن است.

محمود کیهان گفت: برای روز‌های نوروز نیز ۱۰ نانوایی کشیک در شهرستان مشخص شده که محدودیتی برای ساعت کار ندارند و هر روز صبح و بعدازظهر دو گشت ویژه برای نانوایی‌ها انجام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • یک واحد پروتئینی متخلف در درگهان پلمب شد/امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ