Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان براتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سیل اخیر موجب شکسته شدن و سقوط ۳۰ پایه بتونی برق رسانی، سوختن ۲ دستگاه پست هوایی و آسیب به ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف در روستاهای میناب شده است. 
وی بیان داشت: در بارندگی اخیر براثر جاری شدن سیل و تخریب تاسیسات برقی، برق هشت روستای میناب قطع شد که در کمتر از ۲۴ ساعت برق هفت روستا وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر برق شهرستان میناب اظهارداشت: تنها روستای «دون» بخش سندرک میناب به علت نبود راه ارتباطی برق آن قطع بود که با بازگشایی مسیر برق آن تا پایان هفته پیش وصل شد.
براتی ادامه داد: پس از بارندگی روزهای جمعه و شنبه ۲۰ و ۲۱ دیماه جاری، ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱ گروه همراه با ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیات اصلاح شبکه آسیب دیده را انجام دادند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان بویژه در جاسک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.
بدنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک، بشاگرد، سیریک و میناب وارد شده است.
شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری و میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها میناب خسارت سیل هرمزگان قطع برق برق پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب خسارت سیل هرمزگان قطع برق برق میناب خسارت سیل هرمزگان قطع برق برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد

محمدعلی ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته (ششم فروردین) در اغلب مناطق استان شاهد بارندگی بودیم که این بارندگی سبب طغیان بسیاری از رودخانه های فصلی در مناطق مختلف استان شد.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در بسیاری از محورهای استان یزد یادآور شد: بارندگی‌ها و جاری ‌شدن سیل بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به امور زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: بخش عمده خسارت به ابنیه و راه به طول ۳۵ کیلومتر، خسارت به رویه‌ جاده‌ها، تخریب بیش از هفت دهنه پل، ۵۰ آبنما و شستگی شانه جاده در محورها فرعی استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ادامه داد: دو محور کنج کوه و مروست فعلاً محدودیت‌هایی دارند که عوامل راهداری در منطقه حضور داشته و مدیریت راه را در دست دارند.

ملک‌زاده گفت: در بخش کشاورزی نیز خسارت به تعدادی از قنوات وارد شد همچنین جاده‌های روستایی دچار خسارت شد و بخشی از باغات و زمین‌های کشاورزی در مهریز، خاتم و تفت خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد اظهار کرد: همچنین هفت خودرو هم به علت پارک نامناسب دچار حادثه شدند.

گفتنی است؛ بنابر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک، رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی تا اوایل فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روز سه‌شنبه هم عمدتاً در نیمه شرقی استان ورزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما پیش‌بینی ‌شده است.

کد خبر 6063208

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰ میلیاردریالی سیلاب به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان