Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:22:27 GMT

36 تن در پی حملات ادلب کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۴۷۹

36 تن در پی حملات ادلب کشته و زخمی شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته در "اللاذقیه"، "حلب"، "ادلب" و "حماة" ۱۲ نظامی سوری کشته و ۲۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، یوری بورینکوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) خاطرنشان کرد:‌ قبل از ظهر روز جمعه ( ۲۷ دی ماه) اشخاصی مسلح با پهپاد به پایگاه وابسته به نیروهای دولتی سوری در منطقه "الاسد" در شهر "حلب" حمله کردند و در نتیجه این حمله دو سرباز کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورینکوف در ادامه افزود: در جریان درگیری‌ها با گروه‌های مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته جمعا ۱۲ سرباز کشته و ۲۴ تن زخمی شده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:  اشخاصی مسلح با چندین موشک و خمپاره تعدادی از مناطق در استان‌های "اللاذقیه"، "حلب"، "ادلب" و "حماة" را هدف قرار دادند و طی یک روز اخیر ۶۲ بمباران توسط گروه‌های مسلح فعال در ادلب ثبت شده است.

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه تصریح کرد: در نتیجه بمباران گروه‌های مسلح از ۱۴ ژانویه سال جاری میلادی ۲۸ غیرنظامی کشته و ۵۶ تن دیگر زخمی شده‌اند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه اعلام کرد از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، بیش از ۱۰ هزار نفر از زنان در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

در این گزارش آمده است: «در ۶ ماه جنگ، ۱۰ هزار زن فلسطینی کشته شده‌اند که در میان آن‌ها ۶ هزار مادر وجود دارند و در پی آن ۱۹ هزار کودک یتیم شده‌اند».

طبق آخرین گزارش‌های محلی، در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون حدود ۳۳ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند.

در این گزارش همچنین آمده است به دلیل محاصره غزه، بیش از یک میلیون نفر از زنان و دختران در غزه با «گرسنگی فاجعه‌آمیز» روبرو هستند و تقریبا به غذا، آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی دسترسی ندارند و با خطراتی که جان آن‌ها را نیز تهدید می‌کنند، مواجه هستند.

سازمان ملل همچنین اعلام کرده «در هر ۱۰ دقیقه یک کودک زخمی می‌شود یا جان خود را از دست می‌دهد».

«سوزان میخائیل» مدیر منطقه‌ای سازمان ملل در امور زنان می‌گوید: «شکی وجود ندارد که جنگ غزه، جنگ علیه زنان است».

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی