Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@00:11:08 GMT

یادوراه شهدای دانش آموز همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۵۲۷

یادوراه شهدای دانش آموز همدان برگزار می‌شود

پوررجبعلی گفت: سومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان ۲۸ و ۲۹ دی ماه در مسجد جامع همدان برگزار می‌شود.

«جمال پور رجبعلی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  سومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان ۲۸ و ۲۹ دی ماه در مسجد جامع همدان برگزار می‌شود.

مسئول تدارکات ستاد مردمی یادواره شهدای دانش آموز استان همدان افزود: سومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان امروز و فردا، پس از نماز مغرب و عشا با حضور عموم مردم در مسجد جامع همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور رجبعلی اضافه کرد: برنامه ویژه دانش آموزان نیز، فردا، یکشنبه 29 دی ماه ساعت 10 تا 12 صبح در مسجد جامع همدان برگزار می‌شود، پیش بینی می‌شود هزار و 500 دانش آموز منتخب پایه ششم و متوسطه اول در این برنامه حضور داشته باشند.

وی ابراز کرد: سال گذشته در بخش عمومی این مراسم حدود 2 هزار نفر از مردم در این یادواره حضور به هم رساندند که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد در این برنامه شرکت داشته باشند.

پور رجبعلی با بیان اینکه هر سال چند شهید به عنوان شهدای شاخص دانش آموز معرفی می‌شود ابراز کرد: امسال شهیدان مسعود و هاشم رستمی و شهید نبی‌الله بهرامی به عنوان شهدای دانش آموز معرفی شده‌اند، این سه شهید، نوجوانی هستند که در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به شهادت رسیدند.

مسئول تدارکات ستاد مردمی یادواره شهدای دانش آموز استان عنوان کرد: شهیدان حسین سپهر و علی رشیدی به عنوان شهدای شاخص دانش آموز استان در دو دور قبل این یادواره بوده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر نوجوان تأثیر گذار باشد ادامه داد: در راستای معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهدای شاخص استان به دانش آموزان، تألیف کتاب، ساخت مستند، کلیپ و ... انجام می‌شود.

پور رجبعلی با بیان اینکه این مراسم همراه با خاطره گویی، سخنرانی، سرود و ... همراه است اضافه کرد: حجت‌الاسلام مهدی دیانی سخنران این مراسم و آقای رضا هوشیار و سردار حسین کاجی نیز از راویان این مراسم خواهند بود.

وی ابراز کرد: صفر تا صد این برنامه به همت دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی مسجد طرح ملی فهما مسجد شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه سقوط هواپیمای اوکراینی فهما رویداد ملی فهما مسجد جامع همدان یادواره شهدای دانش اموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند

فرمانده سپاه ناحیه مرند در یادواره شهدای هنرمند با اشاره به اهمیت هنر و رسانه در دنیای امروزی گفت: ایران اسلامی ما باید هم راستا با اقتدار نظامی اقتدار رسانه را نیز داشته باشد.

سرهنگ هنرور ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه انقلاب اسلامی کاملا مردود است لذا تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته است که باید سربازان جنگ نرم و رسانه کاملا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین بهترین گزینه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است گفت: اهالی رسانه و هنر باید افتخار و غرور آفرینی سربازان این نظام در مقابله با دشمنی‌های مستکبران را به هر نحوی که است به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده سپاه مرند به تغییر رویکرد هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هنر در کشور بوی خدا ، قرآن و اهل بیت گرفت.

سرهنگ هنرور افزود: تقدیم شهدای هنرمند متاثر از همین تغییر رویکرد هنر بود که منش و روش اهل بیت علیهم السلام در روح هنر ایران دمیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر