Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: استان ایلام در موضوع طلاق رتبه ۳۰ کشور را داراست.

به گزارش خبرنگار شبستان در ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی بعدازظهر شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد از تلاش های خوب دکتر ابتکار تقدیر و تشکر کرد و گفت: خانم ابتکار از قویترین افراد کابینه بوده و تعهد و پشتکار ایشان مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دکتر ابتکار امروز نماد توانمندی زنان در کشور است، وی از فعالین دانشجویی اوایل انقلاب بوده که در تسخیر لانه جاسوسی نقش اساسی داشته است. 

 

استاندار ایلام در ادامه به نقش آفرینی ایلامیان در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: استان ایلام با ۳۰۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز و حدود ۱۰۰۰ نفر شهید و جانباز خانم رتبه اول ایثارگری در کشور را دارا است.

 

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود از کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: استان ایلام در موضوع طلاق رتبه ۳۰ و جزو استان های برتر کشور است.

 

وی ادامه داد: همچنین استان در وضعیت اعتیاد در ردیف ۲۹ کشور و از استان های پاک کشور هست.

 

نماینده عالی دولت در استان سپس به وضعیت برخی ناهنجاری های اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در آمار خودکشی متأسفانه وضعیت خوبی نداریم اما آمارها نشان از کاهش این پدیده شوم در استان دارد.

 

وی در ادامه به سند ارتقاء وضعیت زنان استان اشاره کرد و گفت: پژوهش ها بایست وضعیت موجود را مورد واکاوی و هدف قرار دهند تا بتواند با اطلاعات موجود نقشه راهی شفاف و به روزی برای اصلاح و توسعه در استان شکل دهند. 

 

استاندار ایلام در ادامه به اقدامات خوب نظام و دولت در استان پرداخت و گفت: امروز کارهای بزرگ و خوبی نظام و دولت در استان برای توسعه و برون رفت از محرومیت در حوزه های مختلف انجام داده است. 
 

وی ادامه داد: امروز مزیت های خوبی در استان از جمله مناطق محروم، مناطق جنگی، مناطق مرزی و تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران در استان فراهم شده است.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه به وضعیت زنان در استان پرداخت و گفت: اگرچه امروز وضعیت زنان در شاخص های مختلف نسبت به مردان ضعیف تر است اما در این دولت شاخص ها روبه بهبودی است.

 

وی ادامه داد: امروز در حوزه بانوان نسبت به گذشته در حوزه های مختلف به مراتب وضعیت بهتری پیدا کرده ایم بطور مثال در حوزه مدیریتی قبل از دولت تدبیر و امید تنها ۱ مدیرکل و یک معاون مدیرکل بانو داشته ایم الان این میزان به ترتیب به ۸ و ۱۶ نفر افزایش یافته است.

 

وی سپس با اشاره به وضعیت خوب استان در حوزه سرمایه گذاری از آثار و نتایج مثبت آن گفت و تصریح نمود: یکی از نتایج مثبت سرمایه گذاری در استان کاهش میزان بیکاری استان است.

 

وی ادامه داد: قبل از دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری استان ۱۷.۳ درصد بود الان به ۸.۱ درصد رسیده است، تا قبل از دولت رتبه اول بیکاری کشور داشته ایم اما امروز رتبه ۲۸ بیکاری کشور را داریم و جزو ۴ استان برتر کشور در زمینه کاهش بیکاری هستیم.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی طرح ملی فهما فهما رویداد ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی نماز جمعه کانون های مساجد استان ایلام ازدواج و طلاق استاندار ایلام طلاق ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار و ولی آباد، سنگین است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و وانا هستیم.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است و بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و مازندران دیده می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی، در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در نواحی مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر، بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

کد خبر 739581

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • گیر و گور اقتصاد ایران چیست؟
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • بازدید هوایی مخبر از جاده های کشور
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!