Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه و اجتماعی و ورزش و جوانان امروز ( شنبه)تفاهم نامه همکاری برای ایجاد تعاونی جوانان امضا کردند و پیشنهاد اینکه امسال ۱۰ میلیارد تومان منابع مالی از سوی وزارت ورزش برای آن اختصاص یابد، مطرح شد.

محمد شریعتمداری امروز (شنبه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ایجاد و توسعه تعاونی‌های جوانان که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: انتخاب جوانان اندیشمند در عرصه مدیریت تحولی در کشور رقم می‌زند و داروی شفابخشی برای مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: حضور جوانان در عرصه مدیریت نه تنها در شعار بلکه در عمل نیز اتفاق بیافتد و شرایطی فراهم شود که مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور جوانان باشیم. 

وزیر کار افزود: چنانچه حضور جوانان همچون روزهای نخست پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف و عرصه مدیریت تداوم داشت، وضع بهتری نسبت به امروز داشتیم. 

شریعتمداری اضافه کرد: دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از وعده‌های خود را توجه به جوانان اعلام کرد و در این زمینه اقدام ها و پایه‌ریزی خوبی انجام شد و مهمترین اقدام دولت در مدت باقیمانده اعتماد به جوانان درعرصه‌های مختلف است. 

وی درباره امضای تفاهم‌نامه ایجاد تعاونی جوانان گفت: پیشنهاد شد تا پایان امسال ١٠ میلیارد تومان منابع مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این منظور تامین شود و تا سقف ١٠٠ میلیارد تومان منابع مالی از سود بانک توسعه تعاون از سال ٩٩ اختصاص یابد. 

شریعتمداری ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه در حد کاغذ نباشد و ضمانت نامه هایی تا سقف ۵٠٠ میلیون تومان توسط صندوق ضمانت بخش تعاون هم صادر می‌شود. 

وزیر کار گفت: ۴٩٠ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ در کشور فعالیت می‌کنند که در بخش دوم این تفاهم‌نامه جوانان کارگر مورد هدف قرار دارند و در زمینه افزایش مهارت، مسایل بهداشت و سلامت و توجه به ورزش آنان مورد تاکید است.

 ایرنا

برچسب ها: محمد شریعتمداری ، تعاونی ، جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد شریعتمداری تعاونی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد