Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سید مصطفی میرسلیم در گفتگو با آنا،  با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مبنی بر اینکه با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد، اظهار کرد: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم کردن شورای نگهبان به عملکرد جناحی، از سوی کسانی که بیش از 6 سال قوه مجریه را با تنگ نظری و تعصب جناحی اداره کرده و حتی مورد اعتراض هم جناحان خود قرارگرفته‌اند، کمال بی‌انصافی است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ارائه راهکاری جایگزین برای جلوگیری از انتقادات صرف، تصریح کرد: آنها بهتر است به جای موضع‌گیری انتخاباتی و شفاهی، اسناد خود را تقدیم شورای نگهبان کنند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: دولتی که بیش از سه سال است سیاست‌های کلی ابلاغی انتخابات را معطل گذارده و لایحه قانونی جامع انتخابات را تدوین و تصویب آن را پیگیری نکرده حق ندارد مدعی ضعف‌های دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات شود.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»

    به گزارش تابناک، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام اینگونه قدردانی کرد: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.   وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.   دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.   آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.   وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.   آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • انفجار بمب در خودروی یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی عراق
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند