Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: مجوعه سپاه استان ‌با بسیج نیروهای خود و به کارگیری ادوات و تجهیزات مهندسی و لجستیکی به صورت جهادی توانست راه ۱۱ روستا را بازگشایی کند. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حبیب الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بشاگرد اظهار داشت: با همت پاسداران و نیروهای جهادی سپاه و هلال احمر در 24 ساعت گذشته با استفاده از ماشین آلات مهندسی و حتی در برخی نقاط با بیل و کلنگ راه ارتباطی 11 روستای بشاگرد بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع روستاهای سیل زده بشاگرد بحرانی است/ لزوم فوری بازسازی راه‌های روستایی+ فیلموضعیت بحرانی 35 روستا در بخش گافر و پارامون بشاگرد/نیاز شدید به امدادرسانی هوایی + فیلمراه ارتباطی روستاهای بشاگرد همچنان قطع است/ارسال آذوقه با بالگرد در حال انجام است

وی افزود: پس از بازگشایی این مسیرها آذوقه و مواد غذایی به اهالی سیل زده این روستاها ارسال شده است، در راه‌های ایجاد شده تنها ماشین‌های کمک دار امکان تردد دارند و ماشین‌های معمولی امکان تردد نخواهند داشت.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: متاسفانه این شهرستان در محرومیت به سر می‌برد و حتی در عرصه رسانه نیز محروم است و به جز خبرگزاری تسنیم مشکلات مردم که ناشی از سیل است در جایی بخوبی و کامل مخابره نشد.

وی ضمن قدردانی از توجه خبرگزاری تسنیم به مشکلات شهرستان بشاگرد اظهار امیدواری کرد ظرف روزهای آینده مسیرهای مواصلاتی باقی روستاهای درگیر سیل در شهرستان بشاگرد نیز بازگشایی شوند.

در ادامه فیلم امدادرسانی سپاه و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی مسدود شده در شهرستان بشاگرد را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسین غلامی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت:  تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی در حماسه وعده صادق، جلوه این پیروزی علیه رژیم سفّاک و نسل‌کُش صهیونیستی  را صد چندان کرد.
  وی با اشاره به سهمیه جذب معلم، افزود: سهمیه اختصاصی جذب ۲۵۰نفر از تحصیلکرده های بومی برای آموزش و پرورش از اقدامات خوب دولت برای شهرستان بشاگرد است، امیدواریم با دقت و درایت هر چه تمام تر سعی شود، اینکار به هدف خود برسد و مشکل کمبود معلم حل شود، بدلیل گزینه بومی قطعا نقل و انتقالات به حداقل می رسد.
 
امام جمعه بشاگرد یادآور شد: از استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابت پیگیری هایی که داشتند، قدردانی می کنم.
 
حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، در حماسه وعده صادق، جلوه این پیروزی علیه رژیم سفّاک و نسل کُش صهیونیستی را صد چندان کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه