Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، چهار باشگاه ایران( سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو) که امسال نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند هنوز به صورت رسمی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف نداده اند.

 

در جلسه ای که امروز در وزارت ورزش با حضور حیدربهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش برگزار شده است تمامی موارد برای نحوه برخورد ایران با بحث سلب میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورتی که تا ساعت 12 فردا به وقت ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کند که تیم های ایرانی حق میزبانی از رقبای خود در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، باشگاه های کشورمان به صورت رسمی از مسابقات انصراف خواهند داد.

 

در حال حاضر این موضوع پیشنهاد کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به هیات اجرایی AFC بوده است و این هیات تا فردا ساعت 12 به وقت ایران نظر نهایی خود را اعلام می کند.

 

البته مسئولان ورزشی ایران و فدراسیون فوتبال نامه نگاری های لازم را بابت اعتراض نسبت به این تصمیم را اعلام کرده و هشدار داده اند در صورت قطعی شدن این تصمیم تیم های ایرانی در مسابقات حاضر نمی شوند. 

 

از سه روز پیش رسانه های عربی با بیان اینکه در ایران ناامنی است تاکید کردند که میزبانی تیم های ایرانی از آنها گرفته شده است و باید باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف میزبان رقبای خود باشند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهرخودرو سپاهان پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا