Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:06:01 GMT

نخستین گرمخانه در سنندج راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۷۸۸

نخستین گرمخانه در سنندج راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی اظهار داشت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی امسال تمهیدات لازم در خصوص اختصاص ساختمانی برای راه اندازی این گرمخانه انجام شد.

وی افزود: سال گذشته اسکان افراد بی سرپناه در کنار متکدیان جمع آوری شده در سطح شهر مشکلات فراوانی بوجود آورده بود بنابراین با راه اندازی این گرمخانه در چهار راه انقلاب سنندج شرایط بهتری برای اسکان افراد فاقد سرپناه فراهم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج با بیان اینکه هر شب طرح جمع‌آوری افراد بی سرپناه و کارتن خواب در شهر اجرا می‌شود، ادامه داد: بسیاری از افراد معتاد و کارتن خواب بواسطه زباله گردی تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی سازمان‌های مردم نهاد که در این زمینه فعالیت دارند، هستیم.

صیدی یادآور شد: با تعمیرات انجام شده در ساختمانی واقع در خیابان ۱۷ شهریور این مرکز به سه ساختمان مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان و شیلتر بانوان و آقایان قرار گرفت و مرکز نگهداری و ساماندهی متکدیان هم به خیابان امام خمینی (ره) جنب سالن آزادی منتقل شد.

کد خبر 4828293

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سنندج گرمخانه کارتن خواب قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،واحد سرپرست کانون پرورش فکری استان گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.
کرمی فرماندار بروجن هم گفت:یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه