Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیبا مهدی‌زاده رییس اداره کتابخانه‌های عمومی چابهار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، به‌ویژه کتابخانه روستای عورکی آسیبی ندیده‌اند، بنابراین از این‌نظر به کمک نیاز نداریم.

وی افزود: پس از وقوع سیل، بازدیدهای میدانی زیادی از منطقه داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دلیل آنکه کودکان و نوجوانان از این رخداد آسیب بیشتری دیده‌اند، من و همکارانم قصد داریم برنامه‌هایی فرهنگی را برای آنها تدارک ببینیم تا اندکی از آلام آنها کاسته شود. به‌همین منظور قرار است کمپ‌هایی برپا شود.

مهدی زاده گفت: از اهالی فرهنگ و قلم در کل کشور تقاضا دارم اگر می‌توانند، با حضور در مناطق سیل‌زده به اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و قصه‌خوانی و قصه‌گویی بپردازند. برنامه‌هایی که هم جنبه آموزشی داشته باشند و هم مرهمی بر آلام و زخم‌هایی باشند که سیل بر جسم و روح کودکان و نوجوانان جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد آورده است.

کد خبر 4828367 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: چابهار سیل سیستان و بلوچستان کتابخانه های عمومی سردار سلیمانی گردشگری ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات میراث فرهنگی کتاب و کتابخوانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید چاپ دونالد ترامپ نشر مرکز دفاع مقدس مرکز فرهنگی شهر کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، برق ۲۸ روستا تا این لحظه پایدار شد.
رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، ادامه داد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برقدار خواهند شد.
وی تصریح کرد: نبود راه دسترسی، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی است.
رئیسی افزود: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سرریز شدن ۲ سد خاکی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان