Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حیدر بهاروند درباره تصمیم چهار نماینده ایران برای انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر سلب میزبانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این یک تصمیم جمعی بوده است و تبعاتش را بررسی کردیم. سلب میزبانی از ما بازی با عزت ملی ایران است و زیر بار آن نمی رویم. باشگاه ها تصمیم گرفتند که اگر این رای قطعی شود، از مسابقات انصراف دهند چون توهین به ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین تماشاگر فوتبال در آسیا را ایران دارد و دلیل نمی شود فوتبال ایران محروم شود. فدراسیون فوتبال پشت باشگاه ها می ایستد.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره تبعات این تصمیم تصریح کرد: ما از این تصمیم متضرر نمی شویم. مردم هم حاضر نیستند تیم های ما خارج از ایران بازی کنند. باید حرف مردم را قبول کنیم. اگر این تصمیم را بگیریم ممکن است سال آینده تصمیمات بدتری  برای ما بگیرند.

بهاروند افزود: می دانیم تبعاتی از جمله محرومیت و جریمه نقدی برایمان خواهد داشت اما این جرایم قطعی نیست و باید در کمیته اجرایی مصوب شود. آنچه مسلم است AFC بیش از ایران ضرر می کند.

وی یادآور شد: این تصمیم فوتبالی نیست و عوامل دیگری در آن دخیل هستند.

سرپرست فدراسیون فوتبال یادآور شد: همان دیشب که نامه را ارسال کردیم به AFC یادآور شدیم که در کشورهای دیگر نظیر عربستان جنگ هست ولی بازی هایشان برگزار می شود. آنوقت چرا برای ایران چنین رایی را در نظر گرفته اند.

سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: آقای تاج و همراهانش در مقر AFC حضور دارند و موضوع را به شدت پیگیر هستند.

بهاروند درباره احتمال استفاده از وکلای بین المللی در این پرونده گفت: قطعا وکلایی را در اختیار می گیریم که بهتر از ماجرای بازی با عربستانی ها در زمین بی طرف عمل کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت