Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:23:14 GMT

عضو جدید هیئت عامل سازمان راهداری منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۹۸۰

عضو جدید هیئت عامل سازمان راهداری منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر راه رضا اکبری به عنوان عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای منصوب شد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با استناد به مصوبه مورخ 98/4/10 مجمع عمومی عادی سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای و ماده 12  اساسنامه این سازمان، رضا اکبری​ به عنوان عضو جدید هیئت عامل سازمان راهداری منصوب و دو عضو هیئت عامل دیگر نیز در سمت خود ابقاء شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​​

در احکامی جداگانه وزیر راه محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و فرامرز مداح نماینده رئیس سازمان در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری، به مدت دو سال در هیئت عامل این سازمان ابقا ء شدند.

بارش برف و باران در جاده‌های 17 استانانتهای پیام/ R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای استان خبر داد و گفت: طرح‌های ایمن‌سازی جاده‌های استان بوشهر در رفع نقاط حادثه‌خیز تکمیل می‌شود. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر یکی از طرح‌های مهم راهداری را ایمن‌سازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز اعلام کرد و اظهار داشت: سال قبل ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک، گردنه حادثه خیز عامری دیلم، جاده پرخطر در محور دالکی به کنارتخته و تعریض محور نظرآقا به وحدتیه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزایش 124 درصدی ارتقای کیفیت راه‌های استان، ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه حذف 10 نقطه پر تصادف در دستور کار قرار گرفت که 70 درصد آن سال قبل تکمیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه 200 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای و پر تصادف در محورهای استان بوشهر تخصیص یافت گفت: 30 درصد باقیمانده طرح‌های رفع نقاط حادثه‌ساز جاده‌ای استان بوشهر تا مرداد ماه امسال تکمیل می‌شود.

اخترشناس با اشاره به اینکه تعداد 16 نقطه پرحادثه استان بوشهر دارای شناسنامه و مصوبه هستند افزود: نصب 18 کیلومتر حفاظ بتنی به‌جای گاردریل با هدف کاهش تصادفات رخ به رخ خودروها در محورهای پرتردد از جمله بوشهر به چغادک، محور میوه و تره‌بار برازجان به شهرک صنعتی و دیگر نقاط جاده‌ای اجرا شد.

وی اجرایی 15 کیلومتر روشنایی طولی در جاده‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: خط کشی 5 هزار کیلومتر و نصب 20 هزار علایم جاده‌ای سال قبل در استان بوشهر اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به بخش آموزش موتورسواران پرداخت و تصریح کرد: آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور در 25 مدرسه حاشیه راه‌های استان، آموزش یک‌هزار و 600 دانش‌آموز و 8 هزار موتورسوار، اهدای یک‌هزار عدد کلاه ایمن و آشکارسازی از طریق نصب برچسب شبرنگ روی 2 هزار و 400 وسیله نقلیه از دیگر طرح‌ها است.

اخترشناس با بیان اینکه 6 درصد کاهش تلفات موتورسواری در سال گذشته ثبت شده است گفت: تصادفات موتورسواران در استان بوشهر از 89 به 84 فوتی رسید ولی متأسفانه به ازای هر 3 نفر کشته تصادفات برون شهری یک نفر موتورسوار و نیاز به اقدامات گسترده‌تر آموزشی و فرهنگی و توجه خانواده‌ها است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد