Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر از فعالیت بیش از ۱۶۰ قلیان‌سرا و قهوه‌خانه بدون اخذ پروانه کسب از اداره اماکن در اسلامشهر خبر داد و گفت:‌ حکم پلمب ۳۴ قلیان‌سرا و قهوه‌خانه متخلف صادر شد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

وحید طارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به فعالیت‌های اصناف در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: به‌منظور ارتقای دانش و کیفیت فعالیت فعالان صنف عطاران و عرضه‌کنندگان داروهای گیاهی، یک دوره آموزشی تخصصی با حضور اساتید و کارشناسان انجمن داروهای گیاهی کشور در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره آموزشی که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر به‌مدت 4 روز و از 28 دی‌ماه برگزار می‌شود مسائل مختلف مرتبط با صنف عطاران در زمینه‌های بهداشت، کسب‌ و کار و غیره برای شرکت‌کنندگان تدریس می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر در ادامه با اشاره به اجرای طرح خود ارزیابی نانوایان بیان کرد: در راستای نظارت بر فعالیت صنف نانوایان در یک طرح آزمایشی با همکاری فعالان این صنف به مدت بازه زمانی یک ماهه، تمامی فعالیت‌های نانوایان مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

طارانی با تشریح جزئیات اجرای این طرح گفت: در این طرح که از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری در سطح شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا درمی‌آید، فرم‌های ویژه از سوی اتحادیه نانوایان و بازرسی اتاق اصناف تهیه و در اختیار نانوایی‌ها و نان فانتزی‌ها قرار داده می‌شود و موارد خواسته شده ثبت، جمع‌آوری و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

تهران| «گرانفروشی» و «کم‌فروشی» در صدر تخلفات نانوایان؛ 230 مورد پرونده تخلف در بهارستان ثبت شده استنارضایتی نانوایان قم نسبت به نرخ‌های جدید نان و کیفیت آرد + فیلمتشدید بازرسی‌ها بر نانوایان/ افزایش قیمت نان باعث افزایش کیفیت می‌شود؟

وی همچنین تأکید کرد: طبق آمار و آخرین بررسی‌های انجام شده از نظر تخلفات صنفی مطرح در تعزیرات، بعد از صنف صنایع چوب و مبل بیشترین تخلفات در صنف نانوایان مطرح است که کم‌فروشی و کوچک بودن چونه‌ها در صدر تخلف این صنف قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر یکی از مهّم‌ترین مشکلات نانوایان را عدم ارائه آرد با کیفیت از سوی شرکت‌های تولیدی آرد برشمرد و ادامه داد: عمده کیفیت نان به نانوایان بر نمی‌گردد بلکه به کیفیت آرد مصرفی بستگی دارد که با توجه به اینکه پروسه خرید آرد از طریق سامانه انجام می‌شود و ما به‌صورت لحظه‌ای این سامانه را رصد می‌کنیم متأسفانه از زمان خرید تا تحویل آرد یک بازه زمانی 10 تا 15 روز سپری و علاوه بر آن در اغلب موارد آرد بی‌کیفیت به نانوایان ارائه می‌شود.

طارانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان افزایش تعداد قلیان‌سراها و قهوه‌خانه‌های سطح شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 160 قلیان‌سرا و قهوه‌خانه بدون پروانه کسب مدت‌ها است که در این حوزه بدون دریافت مجوز از اماکن مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در اتاق اصناف شهرستان آمادگی این را داریم تا با متخلفانی که در مکان‌های عرضه قلیان با پذیرش نوجوانان زیر 15 سال ضوابط را رعایت نمی‌کنند برخورد کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به صدور حکم پلمب برای 34 قلیان‌سرا و قهوه‌خانه متخلف خاطرنشان کرد: جمع‌آوری واحدهای متخلف به این حوزه عزم شهرستانی و همکاری ادارات فرمانداری، شبکه‌ بهداشت، نیروی انتظامی و اماکن را می‌طلبد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز