Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست با نمایندگان منتخب در هیات های حل اختلاف مالیاتی تاکید کرد: اتاق اصفهان طرفدار اقتصاد شفاف است زیرا اقتصاد زیرزمینی ناقض بالندگی اقتصادی و معاش مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسعود گلشیرازی در این نشست، مالیات ستانی ناعادلانه را در شاخص های موثر درمحیط کسب و کار جزو بدترین مولفه های مورد نظر فعالان اقتصادی دانست و خواستار جد و جهد ویژه برای این مهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در این دوره فعالیت اتاق اصفهان، کمک به بهبود شاخص های محیط کسب و کار در دستور کار جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قرار گرفته است. وی با بیان اینکه طی دو فصل گذشته شاخص ها از شیب منفی خارج شده و روند مطلوب تری گرفته اند، یکی از مهم ترین دلایل این امر را تاثیر مطالبه گری اتاق در بهبود شاخص های محیط کسب و کار و ترغیب همکاری دستگاه های مختلف استان در این زمینه دانست. رئیس اتاق اصفهان افزود: در جامعه ای شاخص مدار می توان امید به رشد داشت و باید به تغییراتی که در این شاخص ها اتفاق می افتد مقید بود.

گلشیرازی با بیان اینکه  سازمان امور مالیاتی جزو اولین سازمان هایی است که به ارایه بسته حمایتی از فعالان اقتصادی پرداخته ، افزود: این سازمان در این زمینه بسیار خوب عمل کرد. وی استمرار در مطالبه و مذاکره موثر در خصوص خواسته های بحق مالیاتی فعالان اقتصادی را در رفع مشکلات آنها موثر دانست.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه یکی از پر تنش ترین موضوعات در سطح مدیریت استان در سالجاری، موضوعات مالیاتی بوده است، از تشکیل جلساتی با حضور معاون اول قوه قضاییه و معاون حقوقی دستگاه قضا در این خصوص بالاخص مبحث تراکنش های مالی و بانکی در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.

گلشیرازی همچنین گفت: طبق مصوبه شورای گفتگو به منظور رسیدگی و رفع اختلافات فی مابین فعالان اقتصادی با اداره کل امور مالیاتی استان، کمیته ای هفت نفره به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، با عضویت معاون اقتصادی دادستان، مدیر کل امور مالیاتی، روسای اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها تشکیل شده است. وی تاکید کرد: نباید از مطالبه گری بحق غافل شد.

وی گفت: اتاق بازرگانی طرفدار اقتصاد شفاف بوده و به هیچ عنوان از اقتصاد زیرزمینی که ناقض بالندگی اقتصاد و معاش مردم است حمایت نخواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هدف از این جلسه را تبادل نظر در خصوص کمک به شفافیت مالی در جامعه بیان و تصریح کرد: اتاق بازرگانی در ضمن کمک به احقاق حق فعالان اقتصادی به هیچ عنوان به حمایت افرادی که اقتصاد شفاف را مخدوش کرده اند نمی پردازد. گلشیرازی همچنین گفت: اتاق اصفهان از طریق استخدام نمایندگان جدید مالیاتی و همگام سازی آنها با نیروهای قبلی به پشتوانه سازی نمایندگان حاضر در هیات های حل اختلاف مالیاتی می پردازد. وی افزود: بهبود شاخص های فضای کسب و کار در رأس فعالیت های اتاق نهم قرار گرفته و فعال اقتصادی واقعی مورد حمایت قرار می گیرد.

اصغر اخوان مقدم، رئیس کمیته مالیات، کار و تامین اجتماعی ذیل کمیسیون بهبود و توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیز تشکیل کمیته ای از منتخبین هیات های حل اختلاف مالیاتی را در نظارت و کنترل دقیق وممیزی جلسات موثر دانست و افزود: در اتاق دوره نهم همتی برای دفاع از فعال اقتصادی ایجاد شده و تصمیم داریم تا با کمک نمایندگان اتاق در این هیات ها به احقاق حق فعالان اقتصادی به نحو مطلوب و موثر بپردازیم. 

وی شهامت را در کنار کافی بودن اطلاعات فنی از مهم ترین ویژگیهای یک نماینده مالیاتی دانست و گفت: چشم امید فعال اقتصادی به سوی شماست و لازم است با اطلاعات کافی، بیان صریح و شهامت لازم به احقاق حقوق این افراد بپردازید.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تصمیم داریم فرایندی فراهم شود تا فعال اقتصادی واهمه ای از کار در اصفهان نداشته باشد و این امر با همت جمعی و همراهی نمایندگان هیات های حل اختلاف امکانپذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اقتصاد رشد کسب و کار مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند یک پزشک به مسوئلان پس از خودکشی خانم دکتر جوان

یک فعال صنفی پزشکان نسیت به خودکشی دکتر پرستو بخشی نشان داد.

هاشم موذن‌زاده، فعال صنفی پزشکان و مدیر مسئول پایگاه خبری «پزشکان و قانون» نوشت: «چرا هیچ مقام بلند پایه وزارت بهداشت و درمان بابت خودکشی سریالی دستیاران و متخصصین استعفا نمی‌دهد و یا از کار خود برکنار نمی‌شود، ‏این حجم از مصیبت در هر کجا جهان رخ میداد بالاترین مقام رسمی سامانه سلامت الان روی صندلی اش نبود ‏مدیر محلی از روی دست بزرگترش می‌نویسد.»

 

مرحومه دکتر« پرستو بخشی » پزشک متخصص قلب متولد ۱۳۶۸ به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود، ۵ فروردین خودکشی کرد.

فرماندار دلفان دراین‌باره گفته بود: متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق پاویون خود مشغول استراحت بوده که یک بیمار به سورپرایز مراجعه می‌کند و سوپروایزر نیز با اتاق او تماس گرفته و پاسخگو نبوده، پس از پیگیری های مکرر و شکستن در اتاق توسط عوامل بیمارستان، با جسد او مواجه شدند که علت مرگ این پزشک هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • گیر و گور اقتصاد ایران چیست؟
  • جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • واکنش تند یک پزشک به مسوئلان پس از خودکشی خانم دکتر جوان