Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین یادواره ۴۰ شهید شاهرودی تدارکات تیپ ۱۲ قائم استان سمنان در ایستگاه راه‌آهن منطقه هفت تپه شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  بیست و پنجم دی ماه سال 1365 در حمله هوایی رژیم بعث 40 نفر از رزمندگان شاهرودی که برای پشتیبانی از رزمندگان در آشپزخانه منطقه هفت تپه شوش استان خوزستان فعالیت می کردند به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضور خانواده معظم این شهیدان و جمعی از ایثارگران شاهرودی و فرماندهان و کارکنان سپاه شهرستان اندیشمک برگزار شد با شعرخوانی رزمنده جانباز علیرضا غضنفری و روایتگری عباس اکبریان از راویان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده این شهدا، یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شد.
پس از استقرار تیپ 12 حضرت قائم (عج) استان سمنان در دوران دفاع مقدس در دزفول، به منظور تدارکات و پشتیبانی رزمندگان، در ایستگاه راه آهن هفت تپه آشپزخانه ای دایر شد و تعدادی از رزمندگان شاهرودی که عمده آنان از خادمان امام حسین (ع) بودند به عنوان نیروی تدارکاتی و پشتیبانی مستقر شدند و برای رزمندگان غذا طبخ می کردند که این آشپزخانه هدف بمباران رژیم بعث  قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان امام حسین دوران دفاع مقدس راه آهن غضنفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح طرح توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان گفت: ۲۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق در کشور وجود داشت که با همت، تلاش و همراهی وزارت نیرو و صنعت، معدن و تجارت بخشی از این کمبود با اقدام جهادی در زمینه افزایش ظرفیت تولید برق رفع شد.

وی ادامه داد: وارد مدار شدن هشت هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق در یک اقدام جهادی، بخشی از ناترازی‌ها کاهش یافت.

وی بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان با ظرفیت ۳۶۶ مگاوات وارد مدار شده است که افزایش این میزان ظرفیت تولید برق در مدت زمان کوتاه، جای قدردانی دارد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: بخش دولتی و خصوصی در کنار هم نشان داده می‌توان کار‌ها و طرح‌های بزرگ را با تکیه بر متخصصان بومی به سرانجام رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا