Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد جواد جمالی نوبندگانی در خصوص مواجه اروپایی ها با توافقنامه برجام ، گفت: کشورهای اروپایی رفتارهای چندگانه در مواجه با برنامه جامع اقدام مشترک دارند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی از روی تهاجل و تبعیت از مواضع قلدرمآبانه آمریکایی ها نسبت به برجام موضع گیری می کنند، اظهار کرد: در واقع این کشورها یک نوع اقدامات هماهنگ شده با آمریکایی ها دارند و هر کدام از این کشورها می خواهند به نوعی بر ایران فشار وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه برای مذاکرات برجامی چندین سال وقت گذاشته شده و کشورمان نیز با خویشتنداری به تعهداتش عمل کرده است، ادامه داد: ایران بعد از خروج آمریکا بلافاصله از برجام خارج نشد و حتی با صبر استراتژیک خود راه را برای اروپایی ها باز گذاشت تا این توافقنامه را حفظ کنند و منافع کشورمان را محقق سازند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص واکنش های اخیر اروپایی ها در مواجه با برجام، تصریح کرد: اروپا فرار رو به جلو می کند و این در حالیست که ایران اسلامی بر اساس مفاد برجام اقدامات مختلفی از جمله کاهش تعهدات هسته ای را انجام داده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها درخواست های غیرعقلانی، غیرقانونی و غیرمنصفانه نسبت به برجام دارند از این رو در مواجه با برجام اطمینانی به آنها نیست؛ آنها بارها اعلام کرده اند در این زمینه اختیاری ندارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برجام مذاکرات برجامی تعهدات هسته ای اروپا برجام جمالی نوبندگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا