Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) بر هماهنگی‌ این نیروها با طرف‌های بین‌المللی از جمله آمریکا و روسیه درباره سرنوشت داعشی‌های بازداشت شده تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مظلوم عبدی (کوبانی)، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) توییت کرد: تقریبا همه روزه هماهنگی‌ میان نیروهای قسد و طرف‌های بین‌المللی از جمله آمریکا و روسیه درباره سرنوشت داعشی‌های بازداشت شده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروهای قسد افزود: با وجود امکانات اندک و تهدیدی که از طرف ترکیه علیه امنیت و حفاظت از بازداشتگاه وجود داشت، در مدیریت این مساله ضمن حفظ امنیت و صلح جهانی موفق شدیم.

این اظهارات فرمانده قسد پس از آن بود که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت، "برخی شبه‌نظامیان از مراکز بازداشت تحت کنترل قسد در شرق سوریه گریخته‌اند و مسکو درباره اخبار منتشر شده از اینکه قسد در برابر مبلغ مشخصی تروریست‌ها را آزاد می‌کند، تحقیق انجام می‌دهد".

عبدی هفته گذشته گفته بود، قسد بیش از ۱۲ هزار داعشی را بازداشت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی فرمانده گروه هشتم پدافندهوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کرد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در این دیدار اظهار کرد: افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح افتخارات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده است، افزود: عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت ونشان داد جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد امنیت ملی اش خدشه دار شود.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافندهوایی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و بصورت حساس و هوشمند از فضای میهن اسلامی حراست می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی هم در این دیدار گفت: ارتشیان غیرتمند در کنار سپاهیان جان برکف همیشه و در همه حال در حراست و صیانت از حریم جمهوری اسلامی هستند و با همکاری و هماهنگی با یکدیگر در جهت راهبردهای دفاعی ایران اسلامی گام برمی دارند.

کد خبر 6088203

دیگر خبرها

  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین