Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو قرار بود دور جدید تمرینات تیم ملی از صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شود، با نظر سرمربی تیم ملی تمرینات تیم ملی از روز سه شنبه آغاز خواهد شد. فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی ملی پوشان را در اختیار باشگاه‌ها برای حضور در رقابتهای هفته اول تا سوم دور برگشت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی صبح امروز با حضور در آکادی ملی المپیک در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند. دوشنبه هفته جاری دور برگشت لیگ برتر آغاز می‌شود و اردونشنینان اجازه دارند تیم‌های خود را در بازی‌های هفته اول تا سوم دور برگشت همراهی کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا تشکیل خواهد شد.

کد خبر 4828409

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک فرهاد مجیدی گابریل کالدرون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

به گزارش «تابناک»، محمد چکشیان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در تشریح برنامه‌ها و اقدامات در هفته کارگر، اظهار داشت: برای گرامیداشت این هفته از هشت ماه قبل کار را آغاز کردیم. با صدور فراخوان جشنواره «امتنان» به هشت میلیون کارگر پیامک ارسال شد تا کارگران بتوانند توانایی خود را نشان بدهند. در نهایت این جشنواره ۲۶ برگزیده کشوری انتخاب شدند که هفته آینده با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهند شد.

رئیس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت کار و کارگر افزود: اوایل اسفند ۱۴۰۲ دبیرخانه هفته کارگر به ریاست وزیر تعاون شکل گرفت و ستاد بزرگداشت نیز تشکیل شد. برای برگزاری این هفته ۹ کمیته تخصصی تشکیل و با استانداران هر استان صحبت شد تا برنامه‌های هفته کارگر را در برنامه خود قرار بدهند. برای نخستین بار سازمان‌های بیرونی نیز به این کمیته دعوت شدند.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری تاکید کرد: در این هفته چند برنامه کلان داریم که در سطح ملی انجام می‌شود. یکی از برنامه‌ها اختتامیه جشنواره امتنان با حضور رئیس جمهوری است که ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر برگزار می‌شود. برنامه دیگر مربوط به فردا (سه‌شنبه) است که تجدید میثاق با امام خمینی (ره) با حضور وزیر تعاون است. دیدار با حدود ۲ هزار کارگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور در گلزار شهدا، بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی از کارخانه‌ها، سخنرانی وزیر کار در نماز جمعه تهران، حضور معاونین وزیر در نمازجمعه استان‌های کشور، ۸ اردیبهشت مراسم اعطای نشان به کارخانه‌ها اقتصاد مقاومتی، ۹ اردیبهشت تجلیل از جامعه زنان کار و تولید، ۱۰ اردیبهشت نشست وزیر تعاون با جامعه کارگری از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح استان‌ها، سازمان‌ها، تشکیل‌های کارگری و کارفرمایی حدود ۱۰۰ برنامه اجرایی خواهد شد.

چکشیان خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای با ستاد اقامه نماز جمعه داشتیم که ائمه جمعه سراسر کشور به موضوع کار و کارگر بپردازند.

معاون وزیر کار ادامه داد: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و هشتگ هفته کار و کارگر «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. اولین لیگ سراسری تنیس روی میز کارگران برای نخستین بار امسال برگزار خواهد شد و در سطح بازی‌های ملی و بزرگ کشور فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: روز‌های هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • آغاز اردوی دوستی کشوری باحضور۴۰۰مربی هلال احمر به میزبانی زنجان
  • آغاز هفته خلاقیت و نوآوری شهری مشهد؛ شنبه یکم اردیبهشت
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز