Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:06:10 GMT

تعویق دیدارهای استقلال و شهرخودرو در پلی‌آف

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۱۵۴

تعویق دیدارهای استقلال و شهرخودرو در پلی‌آف

دیدار پلی‌آف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پنج روز به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام رسمی تصمیم AFC مبنی بر سلب میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، احتمال به تعویق افتادن دو دیدار پلی‌آف استقلال و شهرخودرو در چارچوب پلی‌آف این رقابت‌ها را افزایش داد. طبق برنامه از پیش اعلام شده AFC این دو تیم قرار بود یکم بهمن‌ماه در چارچوب مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت کویت و الریفای بحرین بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز (شنبه) مالک باشگاه شهرخودرو پس از برگزاری جلسه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا درباره موضوع سلب میزبانی‌ها اعلام کرد که در نامه ارسالی AFC اعلام شده که دیدار پلی‌آف به خاطر اعلام کشور ثالث به پنج روز بعد از تاریخ از پیش تعیین شده (یک بهمن) موکول شده است. با این اوصاف دیدار استقلال هم مانند شهر خودرو پنج روز به تعویق افتاده است و در تاریخ پنجم بهمن برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی پدیده شهر خودرو پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بایرن مونیخ و پورتو در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بایرن مونیخ در دیدار رفت با نتیجه 3-1 مغلوب حریف پرتغالی خود شده بود، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار خانگی با بریس روبرت لواندوفسکی و گل های تیاگو آلکانتارا، ژروم بواتنگ، توماس مولر و ژابی آلونسو با نتیجه 6-1 موفق به شکست مهمان پرتغالی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 7-4 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (26MB)

دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم