Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: برای اجرای بخش های جدید بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، مجموعا ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات هتلینگ بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی استان هزینه شده است.

«دکتر علی آرمیده» با اعلام اینکه ۱۵ میلیارد ریال برای بخش های جدید بیمارستان شیروان هزینه شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه به پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل این طرح ها نیاز است، گفت: بخش مادر و کودک شامل دو اتاق برای استقرار پزشکان متخصص مرتبط است که از امروز متخصصان طب اولیای اطفال، بیهوشی و زنان در آن مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان افزود: اورژانس جدید بیمارستان نیز با ظرفیت ۲۰ تخت در مرحله نخست با حضور پزشک متخصص طب اورژانس، آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شیروان اخیرا به‌روزرسانی و داروخانه آن به صورت شبانه‌روزی فعال شده است، گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به بیماران دو شهرستان شیروان و فاروج خدمات می دهد، افزودن برخی بخش ها و نیز توسعه و گسترش بخش های موجود در آن، برای جلب رضایت مراجعان، ضروری است.

 

آرمیده با بیان اینکه بخش نوزادان بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان نیز در حال راه انداری است، افزود: با تغییرات صورت گرفته این مرکز درمانی به سطح یک بیمارستان آموزشی و پژوهشی ارتقا یافته است.

 

بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان دارای بخش های زنان و زایمان، اطفال، دیالیز، «آی. سی. یو» و «ان. آی. سی. یو» بخش مادر و کودک، سونوگرافی، آزمایشگاه، ماموگرافی، رادیولوژی، اورژانس، داروخانه و کلینیک تخصصی است.

 

این بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی از سال ۷۴ در پنج طبقه فعالیت خود را آغاز کرده بود که در سال ۹۶ با افتتاح بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی، وضعیت درمانی این شهرستان ارتقا یافت.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۶ هزار نفر،  دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی محسوب می شود.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مسجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد سردار سلیمانی نماز جمعه مسجد شهادت سردار سلیمانی شیروان بیمارستان اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)

سفیر عربستان همزمان با اعزام اولین کاروان زائران ایرانی به عمره در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)
  • کمک هزینه ۱۱۸ میلیاردی برای بیماران صعب‌العلاج خراسان جنوبی