Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:15:40 GMT

شرایط انتخاب شهردار جدید زنجان فراهم نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۲۷۹

شرایط انتخاب شهردار جدید زنجان فراهم نیست

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شرایط انتخاب شهردار جدید هنوز فراهم نشده است و نمی توان در این زمینه ورود پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: پس از انتخاب سرپرست شهرداری زنجان موضوع انتخاب شهردار جدید تاکنون از سوی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار جدید باید سه گزینه استیضاح،استعفا و صدور حکم قضایی علیه مورد توجه باشد،افزود: در صورت تحقق یکی از این سه موضوع شورا می تواند نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که آقای شهردار به آقای حمیدی گفته است که مایل نیستم دیگر در شهرداری زنجان باشم!!، شاید به این بهانه شورا بتواند به این موضوع ورود یافته و شهردار جدید را انتخاب کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان بیان داشت: تاکنون اعضای شورا در این زمینه به اتفاق نظر نرسیده اند و تا مشخص شدن وضعیت شهردار باید منتظر ماند.

راشاد ادامه داد: در حال حاضر در زمان حساس تدوین بودجه سال آینده و اصلاح بودجه قرار داریم و شورای اسلامی شهر زنجان در این زمینه جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار جدید باید هشت نفر از اعضای شورا به اجماع برسند،افزود: نزدیک به دو سال از فعالیت شهردار زنجان می گذرد و این شورا تلاش کرد تا مشکلات شهردار حل شود که متاسفانه این امر محقق نشد.

به گزارش موج رسا، شهردار زنجان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و شهردار منطقه 3 زنجان،12 آبان ماه سال جاری دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده شهردار ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد

نایب رئیس شوای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورای شهر را در مقابل کارکنان شهرداری قرار داده است، بنابراین مدیریت شهری باید ردیف بودجه پرداختی بازار کار را به لایحه متمم بودجه اضافه کند.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار رسیدگی به وضعیت زمین بازی شقایق و آسفالت آن شد و اظهار کرد: طبق گزارشات متعدد شهروندان وضعیت زمین شقایق اصلاً مناسب نیست و باعث ایجاد گلایه و نارضایتی شهروندان شده است. این زمین ورزشی نیاز به آسفالت دارد و لازم است شهرداری در این خصوص رسیدگی کند.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو خواستار ارائه لوایح مناسبتی گرامیداشت روز معلم شد و گفت: به رسم هر ساله شهرداری قزوین لوایح حمایتی در راستای تجلیل از مقام معلم را دارد و ضرورت دارد تا این گونه لوایح در وقت مناسب به شورا ارائه شود.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین همچنین درباره لایحه اصلاح و متمم بودجه شهرداری قزوین گفت: پرداخت بازار کار که مصوبه شورای شهر را دارد اجرایی نشده، این در حالی است که در روز ۲۹ اسفندماه یک پایه حقوق به عنوان عیدی به پرسنل کارمندی پرداخت شده است.

حق‌شناس با تأکید بر پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار در شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورای شهر را در مقابل کارکنان شهرداری قرار داده است، به همین خاطر مدیریت شهری بایستی بودجه و ردیف پرداختی بازار کار را به این لایحه اضافه کند.

کد خبر 745938

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی