Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال قرار نیست با مبلغی که در یک سایت نقل و انتقال بازیکن عنوان شده اقدام به خرید گزینه مدنظر خود کند. تاریخ انتشار: 13:43 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۶۲۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در سایت ترانسفر مارکت، قیمت «جون آمانو» گزینه ژاپنی استقلال ۹۰۰ هزار دلار درج شده که چیزی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این مورد به خبرنگار میزان گفت: اگر قرار به جذب آمانو باشد، اصلا چنین پولی به او نمی‌دهیم و با رقمی به مراتب پایین‌تر، این بازیکن ژاپنی را جذب می‌کنیم. سایت ترانسفرمارکت معمولا قیمت بازیکنان فوتبال را دو یا چندبرابر بیشتر از قیمت اصلی، ارزش‌گذاری می‌کند.

به هر حال باشگاه استقلال در صورت درخواست قطعی مجیدی با رقمی بسیار کمتر این بازیکن را جذب خواهد کرد.

نکته دیگر اینکه بعد از منتفی شدن حضور برنی ایبینی در استقلال، فرهاد مجیدی درخواست جذب یک بازیکن خارجی جدید کرد، اما اومانو یا هر بازیکن دیگری اگر همین امروز هم به استقلال بپیوندد، نمی‌تواند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و مقابل الکویت بازی کند، چون در موعد مقرر، نامش به AFC ارسال نشده است و باید صبر کند تا شاید در بازی‌های بعدی در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: لکیچ: آمده‌ام تا به استقلال و مجیدی کمک کنم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال برنی ایبینی استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر

رئیس پلیس فتای انتظامی مشهد گفت: متهم به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی در یک سایت واسطه‌گر اینترنتی شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ سیدابوالفضل طالب الحق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی توسط فردی سودجو و ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد مقادیری طلا را در یک سایت واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرده و فردی طی تماس و چانه زنی بر سر قیمت، طلاها را به قیمت 2 میلیارد ریال خریداری کرده است که البته در کمتر از 24 ساعت از واریز وجه، حسابش به علت فیشنگ (واریز وجوه کلاهبرداری به حساب فروشنده طلا) توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس فتا با استفاده از سرنخ های دیجیتالی به جا مانده، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مشهد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال