Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، گوشی HUAWEI Y9s نسخه ارتقا یافته و به‌روزتر گوشی HUAWEI Y9 است که مدتی پیش توسط هوآوی معرفی شد. پردازنده، نمایشگر و دوربین را می‌توان کلیدی‌ترین پیشرفت‌های HUAWEI Y9s در مقایسه با نسخه پیشین دانست. توجه ویژه کاربران به بخش دوربین سبب شده این بخش به یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت پشتی HUAWEI Y9s میزبان دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. این سنسور به لنز واید استاندارد و فوکوس خودکار PDAF (تشخیص فاز) تجهیز شده و سنسور دوم 8 مگاپیکسلی و مجهز به لنز اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 13 میلی‌متری و زاویه دید گسترده 120 درجه‌ای است. سنسور سوم نیز 2 مگاپیکسلی است که وظیفه سنجش و اندازه‌گیری اطلاعات مربوط به عمق میدان را بر عهده دارد.

نرم‌افزار دوربین دستگاه، همان نرم‌افزار آشنای EMUI بوده و تفاوت محسوسی با سایر گوشی‌های هوآوی در آن مشاهده نمی‌شود. از جمله نقاط قوت نرم‌افزاری دوربین HUAWEI Y9s می‌توان به امکان ثبت تصاویر با استفاده از مواردی نظیر حالت شب، هوش مصنوعی و زوم 6 برابری اشاره کرد.

تصاویر دوربین اصلی دستگاه به صورت پیش‌فرض با رزولوشن 12 مگاپیکسل ثبت می‌شوند. اما برای ثبت جزئیات بیشتر می‌توان حالت 48 مگاپیکسلی را از طریق تنظیمات نرم‌افزار دوربین فعال کرد. در این حالت امکان زوم دیجیتال 6 برابری غیرفعال می‌شود اما جزئیات به ثبت رسیده توسط دوربین 4 برابر افزایش پیدا می‌کنند.

تصاویر ثبت شده با استفاده از زوم دیجیتال دستگاه در شرایطی که نور محیط مناسب باشد، کیفیت رضایت‌بخشی دارند.

دوربین اصلی دستگاه تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. کنتراست، جزئیات و میزان نویز در سطح بسیار خوبی قرار دارند و HUAWEI Y9s می‌تواند فراتر از رده قیمتی و کلاس کاری خود ظاهر شود. بنابراین می‌توان کیفیت دوربین آن را بسیار قابل‌قبول دانست.

تصاویر ثبت شده در نور محدود نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فعال سازی حالت‌های HDR یا Night mode نیز می‌تواند به افزایش جزئیات یا کاهش نویز تصاویر کمک کند.

عملکرد دوربین اولترا واید دستگاه نیز قابل توجه است. مانند سایر رقبای هم‌رده، دوربین اولترا واید HUAWEI Y9s فوکوس خودکار ندارد. با این حال تصاویر ثبت شده توسط آن جزئیات خوبی دارند. دقت رنگ‌ها، کنتراست و محدوده داینامیکی نیز همگی در سطح مناسبی برای دستگاهی در این محدوده قیمتی قرار دارند.

در مجموع گوشی جدید Huawei Y9s را می‌توان انتخابی مقرون به صرفه دانست که دوربین آن نیز با توجه به قیمت اقتصادی، کاربر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این گوشی قرار است طی هفته‌های آتی در بازار ایران عرضه شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هوآوی هواوی گوشی هوشمند هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است

ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دارای جایگاه قابل توجه و پراهمیت است.

صمد نژادابراهیمی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست با هیات رئیسه، روسا و معاونان پژوهشی دانشکده‌ها، سردبیران مجلات و محققان برجسته دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به وضعیت رشد علمی ایران در مقایسه با سایر کشورها، گفت: ایران در مقایسه رشد مقاله‌ها به نسبت هزینه کم، بازدهی بالایی را دارد. این امر بیانگر این است که در صورت هزینه با توجه به دارا بودن نیروی انسانی کارآمد، شاهد نتایج مثبتی خواهیم ‌بود.

وی به رشد قابل توجه مقالات در زمینه علوم‌انسانی و علوم‌اجتماعی اشاره کرد و افزود: این مقالات با فرهنگ تمدن ما ارتباط دارند و این امر حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روند رشد نشریات دارای رتبه Q ایران در پایگاه اسکوپوس خبر داد و گفت: تعداد نشریات نمایه شده جهش داشته ‌است. از طرفی ایران با ۸۸۰ نشریه نمایه شده رتبه ۶ دنیا را در DOAJ کسب کرده و زبان فارسی با ۴۸۲ نشریه نهمین زبان نشریات نمایه شده در DOAJ است.

وی به ارائه خلاصه عملکرد پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی طی شش سال اخیر در رتبه علمی یک پله ارتقا داشته است. این دانشگاه به ‌عنوان دانشگاه جامع دارای تنوع موضوعی قابل قبولی در مقاله‌ها داشته است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه عملکرد دانشگاه محقق اردبیلی رتبه بالاتری نسبت به میانگین کشور را دارد، به روند رو به رشد میزان اثربخشی مقالات چاپ شده در جامعه علمی اشاره کرد و گفت: ۱۰ کشور ارجاع دهنده به مقالات ایرانی به ترتیب چین، ایران، هند، آمریکا، عربستان سعودی، ترکیه، مصر، کره جنوبی، پاکستان و مالزی هستند.

وی با اشاره به حضور شش پژوهشگر یک درصد برتر جهان در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: روند رو به رشد دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه بسیار قابل توجه است. همچنین این دانشگاه ۱۶ پژوهشگر ۲ درصد برتر جهان و ۱۲دانشمند برتر پراستناد در حوزه علوم‌انسانی، علوم‌اجتماعی و هنر و معماری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دارای جایگاه قابل توجه و پراهمیت است.

جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به تولیدات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر، گفت: سال گذشته بازنگری آئین‌نامه گرنت نیز انجام شد و شاهد افزایش چند برابری پاداش‌ها در آن بودیم.

وی با اشاره به پذیرش ۴۱ پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی در سال گذشته، افزود: امسال نیز با مجوز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزایش تعداد پژوهشگر پسا دکتری را شاهد خواهیم بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دو ماموریت اصلی برای دانشگاه در حوزه گردشگری و سیب‌زمینی تعریف شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز در حوزه‌های انرژی، گلخانه و غیره نیز به ماموریت‌های دانشگاه محقق اردبیلی افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: پیشرفت‌ها و تولیدات علمی دانشگاه محقق اردبیلی حاصل زحمات کلیه دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و دانشجویان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود