Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شبکه بانکی برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل فروردین 98در استان‌های آسیب‌دیده 180هزار و 686فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و یارانه‌ای برای بازسازی اماکن مسکونی به مبلغ 18هزار و 216میلیارد ریال پرداخت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس تصویب نامه های هیات وزیران، در خصوص اعطای تسهیلات برای جبران خسارت های ناشی از سیل فروردین ماه 1398در کلیه استان های آسیب دیده ، تسهیلات اعطایی تا تاریخ 9دی ماه 1398در بخش مسکن برای بازسازی اماکن مسکونی شهری و روستایی 57هزار و 475فقره، برای تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی 77هزار و 443فقره و برای تامین لوازم معیشتی تعداد 45هزار و 768فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس تا تاریخ 9دی ماه 1398تعداد 63هزار و 824واحد نیازمند ساخت و 84هزار و 587واحد نیازمند تعمیر بوده است که از این تعداد، 32هزار و 415واحد ساخته شده و تعداد 81هزار و 804واحد تعمیر شده است.
همچنین بانک های عامل تا تاریخ ذکر شده تعداد 59هزار و 839فقره تسهیلات قرض الحسنه در بخش کشاورزی به مبلغ 5هزار و 509میلیارد ریال پرداخت کرده اند.
گفتنی است بانک مرکزی در راستای حمایت از هموطنان سیل زده و بر اساس مصوبات هیئت وزیران، در دو مرحله اعطای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4درصد و تسهیلات رایانه ای با سود و کارمزد 4درصد در مناطق روستایی و 5درصد در مناطق شهری را به بانک های عامل ابلاغ کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی