Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بلوک 17درصدی بیمه البرز و بلوک 11درصدی بیمه اتکایی امین توسط سازمان خصوصی‌سازی عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، بلوک‌های 17.34درصدی بیمه البرز و 11.44درصدی بیمه اتکایی امین توسط سازمان خصوصی‌سازی به ترتیب در بورس اوراق بهادار و فرابورس به‌صورت 30درصد نقد و بقیه اقساط 2ساله با فاصله هر قسط شش ماه عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، بلوک‌های 17.34درصدی بیمه البرز 693میلیون و 567هزار و 777سهم این شرکت را شامل می‌شود که قرار است به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن روز قبل از واگذاری) بعلاوه20درصد به شرط آن که از مبلغ 5217ریال کمتر نباشد، در بورس عرضه می‌شود.
این در حالی است که بلوک 11.44درصدی بیمه اتکایی امین نیز 343میلیون و 197هزار و 446سهم این شرکت را شامل می‌شود و این بلوک دولتی هم به قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) بعلاوه 20درصد به شرط آن که از مبلغ 4875ریال کمتر نباشد، روی میز فرابورس خواهد رفت. گفتنی است زمان عرضه این دو بلول بیمه‌ای توسط بورس اوراق بهادار و فرابورس اعلام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس