Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تاثیر حضور مردم برای کمک به مسئولان برای ادامه مقاومت در مقابل دشمنان گفت: در شرایطی که به انتخابات نزدیک می‌شویم، راهبرد وحدت باید با قوت بیشتری دنبال شود زیرا این راهبرد می تواند به برگزاری انتخاباتی بهتر و با مشارکت بیشتر کمک کند.

فاطمه رهبر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بارها و بارها در خصوص عدم اعتماد به غرب و بویژه آمریکا به دولت‌ها و ملت تاکید کرده‌اند، اظهار کرد: رهبر انقلاب هم سال‌هاست که برای نامگذاری سال‌ها به موضوعات اقتصادی و توجه به توان داخلی تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطبه‌های رهبری درباره عدم مذاکره با آمریکا، خاطرنشان کرد: رهبری به درستی بیان کردند که با شهادت سردار سلیمانی، ماهیت تروریستی آمریکا بیشتر معلوم شد. ایشان همچنین بر این اعتقاد هستند اگر مذاکره‌ای با اروپا انجام می شود، باید با تکیه بر توان داخلی کشور باشد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تاکید رهبری بر تداوم مقاومت در برابر استکبار، تصریح کرد: مردم پایه قدرت سیاسی کشور هستند و ما حضور مردم را در تشییع پیکر سردار سلیمانی و نماز جمعه تهران دیدیم. تقویت قدرت سیاسی کشور، می تواند توان چانه‌زنی کشور را بالا ببرد. پیگیری اقتصاد مقاومتی موجب افزایش توان اقتصادی و پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌شود. دشمنان هم توان نظامی ایران را در عملیات علیه پایگاه نیروهای آمریکایی دیدند. ایران برپایه قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی خود در برابر دشمنان خود مقاومت می‌کند. حضور مردم پشتوانه‌ای برای نظام است و این حضور به مسئولان برای ادامه مقاومت کمک می کند.

رهبر با تاکید بر اینکه وحدت یک ضرورت راهبردی برای کشور است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که به انتخابات نزدیک می‌شویم، راهبرد وحدت باید با قوت بیشتری دنبال شود. این راهبرد می تواند به برگزاری انتخاباتی بهتر و با مشارکت بیشتر مردم کمک کند. مردم وقتی مشاهده کنند که جریان‌های سیاسی با وحدت در میان خود یک لیست قوی معرفی می‌کنند، تشویق می شوند که در انتخابات مشارکت کنند و نمایندگان هم با پشتوانه رای خوبی به مجلس راه می یابند تا مشکلات کشور را رفع کنند. البته همیشه افراد یا جریان‌هایی در انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم هستند تا مشارکت مردم کم شود اما مردم آگاه هستند و این جریان‌ها راه به جایی نمی‌برند. ان شاءالله انتخابات خوبی خواهیم داشت که به تقویت قدرت سیاسی کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقاومت علیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است