Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار حمیدیه گفت: شرکت ملی نفت ایران ۷۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه کمک کرد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شاهین هاشمی در جمع خبرنگار اظهار داشت: شرکت ملی نفت ایران در قالب این اعتبار18 میلیارد و 500 میلیون ریال برای کمک به بازسازی و تجهیز مدارس این شهرستان، 41 میلیارد و 280 میلیون ریال کمک به احداث منازل مسکونی و 11 میلیارد و 315 میلیون ریال نیز کمک به بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران این کمک را در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی و جبران خسارت سیل فروردین ماه امسال به مدارس، مراکز بهداشتی و منازل این شهرستان انجام داده است.

هاشمی ادامه داد: از تمامی شرکت ها و کارخانجات و صنایع استان انتظار می رود در قالب مسوولیت های اجتماعی به مناطق سیل زده استان کمک کنند.

10 ماه پس از سیل خوزستان؛ جوانان گروه‌های جهادی همچنان پای کار مردم عین دو اهواز ایستاده‌اند + فیلمسامانه‌ رسمی آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان معرفی شدمحموله 24 تنی کمک استان مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد

 بر اساس اعلام فرماندار حمیدیه تمامی 2 هزارو 223 خانه آسیب دیده از سیل در این شهرستان تعمیر شدند. و 225 خانه روستایی و 119 خانه شهری در شهرستان حمیدیه بر اثر سیل امسال تخریب شدند که کار ساخت آن ها همچنان ادامه دارد.

همچنین 114 مدرسه در استان بر اثر جاری شدن سیل در فروردین ماه امسال آسیب دیده و یا تخریب شدند.

و بر اساس اعلام هلال احمر خوزستان طغیان رودخانه‌های دز، کارون و کرخه در فروردین ماه امسال باعث جاری شدن سیل در 22 شهرستان استان شد و به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیل قرار گرفتند.

انتهای پیام /ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود