Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اعزام 16 تیم عملیاتی بهداشتی به مناطق سیل زده گفت: خدمات رسانی توسط 77 پایگاه اورژانس به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: با توجه به بارندگی شدید و سیل اخیر در سیستان و بلوچستان خدمات رسانی به بیماران و مراجعین تمام مراکز بهداشتی و درمانی سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر استمرار دارد و هیچ خللی در روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات لازم به مادران باردار ساکن در مناطق مستعد سیل و بحران پیش بینی و تاکنون 37 مادر باردار به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شده و سایر مادران باردار نیز تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: 77 پایگاه اورژانس زمینی به همراه دو فروند بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر و گناباد و 6 تیم واکنش سریع فوریت های پزشکی در منطقه مستقر هستند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: 16 تیم عملیاتی بهداشتی به منظور ارزیابی مستمر وضعیت بهداشت محیط، بیماری های منتقله از آب و سایر خدمات بهداشتی در شهرستان های چابهار و کنارک مستقر هستند و شرایط بهداشتی این مناطق کاملا تحت کنترل است.

امینی فرد عنوان کرد: فعلا کمبود دارویی وجود ندارد و با همکاری سازمان غذا و دارو اقلام دارویی مورد نیاز تامین شده و الباقی نیز در روزهای آینده ارسال خواهد شد.

وی گفت: واکسن و سرم های لازم برای شرایط پس از سیل و کنترل بیماری ها با کمک مرکز مدیریت بیماری های واگیر و معاونت بهداشت وزارت بهداشت تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در این مراسم  با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، گفت: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری افزود: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجرببات بهتری کسب کردیم . قبل از اینها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

 شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.  

محمدرضا قلندر شریف افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد.

وی گفت: تا آخر بهار و برای فصل تابستان هم پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان